جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر سوئیچ ایسوس

در این مقاله نکات کاربردی را در مورد تعمیر سوئیچ ایسوس، نحوه عیب یابی این دستگاه و هزینه تعمیرات آن با شما به اشتراک می گذاریم. سوئیچ، ارتباطات موجود بین چندین دستگاه و وسیله ی ارتباطی در یک شبکه LAN  را کنترل کرده و به آن نظم و انسجام می دهد. این دستگاه به دلایل مختلف دچار مشکل شده و بعضا اتصال شبکه کل سیستم را مختل می کند.

در این شرایط باید با تعمیر سوئیچ ایسوس در زمان مناسب، از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه و بروز مشکلات جدی تر در شبکه جلوگیری کرد. معمولا تعمیر سوئیچ asus  و دیگر برندها کاری نیست که کاربران به تنهایی قادر به انجام دادن آن باشند. لذا نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را به شکل تخصصی انجام می دهد.

تعمیر سوئیچ ایسوس

هزینه تعمیر سوئیچ ایسوس

آیا می دانید هزینه تعمیرات سوئیچ ایسوس چقدر است؟ تنها پس از عیب یابی دستگاه می توان به این سوال پاسخ داد. ایرادات این دستگاه در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری بررسی می شوند. ممکن است قطعاتی همچون پاور و … آسیب دیده باشند که در این صورت هزینه تعمیر سوئیچ ایسوس بالاست.

اگر این اجزا قابل ترمیم نبوده و نیاز به تعویض داشته باشند، باید قیمت قطعه جدید را نیز به هزینه نهایی تعمیرات اضافه کنید. درمورد مشکلات نرم افزاری هم باید دید که ایراد با چه روش ها و نرم افزارهایی برطرف می شود. معمولا این موارد هزینه زیادی ندارد و می توان مسئله را با حداقل هزینه حل کرد.

خدمات تعمیر سوئیچ  asus

عیب یابی و بررسی تخصصی قطعات و بخش های نرم افزاری، تعمیر و تعویض پاور، تعمیرات تخصصی مادربرد، تعمیر منبع تغذیه، ترمیم و تعویض اسلات ها و پورت ها، رفع مشکلات نرم افزاری، اصلاح تنظیمات، کانفیگ به شکل حرفه ای، تعمیر در محل و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر سوئیچ ایسوس به شمار می روند. نمایندگی مجاز ایسوس این خدمات را با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه کرده است تا از اصالت قطعات و کیفیت بالای اقدامات انجام شده، اطمینان کامل داشته باشید.

تعمیر پاور سوئیچ ایسوس

پاور در سوئیچ هم مثل دیگر دستگاه های الکترونیکی، برق مصرفی دستگاه را تامین می کند. آسیب دیدگی این قطعه مانع از روشن شدن سوئیچ شده و یا موجب خاموش شدن آن در حین کار می گردد. تلاش کارشناسان تعمیرات سوئیچ ایسوس، تعمیر پاور است. اما در صورتی که این قطعه سوخته باشد، عملا نمی توان آن را ترمیم کرد و باید به فکر تعویض بود. بسیار مهم است که پاور جدید اورجینال بوده و با مشخصات نوشته شده روی بدنه پاور قبلی، تطابق کامل داشته باشد.

تعمیر مادربرد سوئیچ  asus

اقدام دیگری که در روند تعمیر سوئیچ ایسوس و دیگر برندها انجام می شود، تعمیر مادربرد است. با توجه به اهمیت برد اصلی و تاثیر بالای آن در عملکرد سوئیچ، ضروری است که تعمیرات آن توسط تکنسین های حرفه ای و در محیط تخصصی انجام شود. مین برد سوئیچ شبکه دارای چند کانکتور اصلی برای اتصال برد پاور سوئیچ و فن و ماژول های استوک و آپ لینک است.

یک یا چند رگلاتور ولتاژ و یا جریان و چندین چیپ ست هم در این دستگاه وجود دارد. فن هم قطعه دیگری است که در تعمیر مادربرد سوئیچ ایسوس توجه ویژه به آن می شود. تمامی این بخش ها در فرایند تعمیر مادربرد سوئیچ بررسی شده و در صورت نیاز، ترمیم یا تعویض می گردند. معمولا مشکل مین برد با همین اقدامات برطرف می شود. اما گاهی آسیب دیدگی برد به اندازه ای است که راهی جز تعویض مادربرد سوئیچ وجود ندارد.

تعمیرات نرم افزاری سوئیچ ایسوس

در بیشتر موارد، مشکلات ایجاد شده در سوئیچ منشأ نرم افزاری دارند و برای برطرف کردن آنها نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات نیست. در این صورت تعمیر سوئیچ ایسوس به شکل نرم افزاری انجام می شود. ریست کردن، تعویض ios، کانفیگ مجدد سوئیچ، اصلاح تنظیمات و اقداماتی از این دست، عمده روش های تعمیر نرم افزاری سوئیچ ایسوس و دیگر برندها هستند. اگر مشکل با این اقدامات برطرف نشد، یعنی ایراد سخت افزاری است و باید به فکر ترمیم یا تعویض قطعات باشید.

عیب یابی سوئیچ ایسوس

در صورت مشاهده هرگونه ایراد عملکردی در سوئیچ، می توانید آن را عیب یابی کنید. برای این منظور پیش از هر کاری فیوز برق را چک کنید. به ویژه زمانی که سوئیچ روشن نمی شود، حتما سیستم برق را بررسی کرده و مطمئن شوید که مبدل های برق و پریز و اتصالات مربوطه به درستی کار می کنند.

اگر قبلا تجربه باز کردن سوئیچ را داشته اید، درب دستگاه را باز کرده و گرد و خاک موجود در آن را تمیز کنید. بد نیست اتصال برق پاور و کابل های پاور مین برد را نیز قطع کنید. اگر آسیب دیدگی در این بخش ها دیدید، اقدام به تعمیر آنها کنید. البته بهتر است ادامه کار را به تیم تعمیر سوئیچ ایسوس محول کنید تا مراحل را به شکل درست و اصولی انجام دهند.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید