جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس در حوزه کاری سخت افزارکاران واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس است. مادربرد یکی از قطعات اصلی لپ تاپ است که می توان از آن به عنوان ستون فقرات دستگاه تعبیر کرد. همه قطعات لپ تاپ به طور مستقیم و غیر مستقیم به این برد وصل می شوند، به همین دلیل است که با عنوان برد مادر یا اصلی شناخته می شود. این برد از بخش های گوناگونی تشکیل شده است که شناخت آنها برای تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس ضرورت دارد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

روند تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

برای اینکه بتوان تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس را با موفقیت پشت سر بگذاریم، لازم است از اجزای داخلی آن به انداره کافی شناخت داشته باشیم. BIOS، چیپ شمالی و جنوبی، CPU Socket ،  Power Supply Connector و  I/O  یا اسلات ها از جمله این اجزا هستند که هر کدام وظایف و مسئولیت های خاصی دارند.

در تعمیر مادربرد لپ تاپ Asus باید درباره عملکرد هر یک از این اجزا اطلاعاتی کامل داشته باشیم تا بتوانیم تعمیر را با حداکثر کیفیت انجام دهیم.

چه وقت برای تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس  وارد عمل شویم؟

وقتی با خرابی ها و مشکلات نظیر روشن نشدن لپ تاپ ایسوس، روشن شدن ولی بوت نشدن لپ تاپ ایسوس، خاموش شدن لپ تاپ Shutdown ، خاموش شدن ناگهانی Random power off ، مشکلات شارژ باتری، افزایش بیش از حد دمای مادربرد Over Heat ، قطع صدای لپ تاپ، تصویر ندادن لپ تاپ ایسوس از ال سی دی و یا خروجی تصویر VGA و HDMI یا به اصطلاح No video ، خاموش یا هنگ کردن در هنگام جابه جایی لپ تاپ و خاموش شدن لپ تاپ ایسوس هنگام وصل آدابتور شارژر و مشکلاتی از این قبیل مواجه شُدید، به درگیری مادربرد با مشکلاتی شک کنید که به دنبال آن، این اختلالات را ایجاد کرده است. بنابراین در چنین شرایطی لازم است سریع برای تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس از یک مرجع رسمی و ذی صلاح کمک بخواهید تا مشکلات رنگ ببازند و کارکرد اصلی دستگاه بدون هیچ اختلالی باز گردد.

دلایل اختلال در مادربرد چیست؟

اختلال در ولتاژ چیپ رگولاتور ، سوختگی یا خرابی خازن و مقاومت ها، خرابی آرایه بندی پایه چیپست گرافیک یا پل شمال و جنوبی، خرابی و سوختگی دایود ها و افزایش حرارت چیپ ها از جمله عواملی است که باعث خرابی مادربرد می شود و کاربر را ملزم می کند تا برای تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس از مسیر درست و اصولی وارد عمل شود.

خدمات واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

  • شناسایی انواع بایوس در واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • خواندن و نوشتن بایوس بوسیله پروگرمر
  • رمز نگاری از انواع بوق های بای
  • تست ولتاژ فرکانس
  • تست پوینتها و تشخیص عیوب و رفع آنها در واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • تعویض ماسفت مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • تعویض کارت صدا لپ تاپ ایسوس
  • تعویض آی سی تغذیه لپ تاپ ایسوس
  • تعویض خازن های لپ تاپ ایسوس ، مقاومت ها، دیودها
  • تعویض پورت های USB لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر باتری بایوس مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • ریبال کردن چیپ های لپ تاپ(رفع قلع مردگی)
  • تعویض چیپ شمالی لپ تاپ ایسوس
  • تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ ایسوس
  • تعویض چیپ جنوبی لپ تاپ ایسوس
  • تعویض و تعمیر کنترل های ورودی و خروجی لپ تاپ ایسوس
  • تعویض کارت شبکه لپ تاپ در واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ Asus

تعمیر لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ از جمله مهمترین محصولات کمپانی ایسوس است که در مدل های مختلف و با ساختارهای متنوع  طراحی و تولید و عرضه می شود.این دستگاه از پیچیدگی های منحصری برخوردار است که برای اجرای تعمیرات لپ تاپ باید بسیار محتاطانه وارد عمل شد.

در واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس دو بخش کلی نرم افزار و سخت افزار وجود دارد که در هر بخش از حضور تعمیرکاران و تکنسین های همان حوزه کمک گرفته می شود تا سرویسی حرفه ای و بدون ایراد به کاربر ارائه شود. کیفیت خدمات رسانی این بخش به دلیل نظارت های مدام و کامل مدیران بخش، کاملا تضمین شده است و کارت ضمانت نیز به کاربران اهدا می شود.

تعمیر مادربرد لپ تاپ asus

واحد های تعمیرات ایسوس

از آنجا که کمپانی ایسوس فعالِ حوزه رایانه و تجهیزات جانبی آن است؛ جداسازی واحد های تعمیرات ایسوس آن کار دشوار و پیچیده ای نبود. این اقدام تنها برای ارائه خدمات هر چه بهتر و تخصصی تر در زمینه تعمیرات لپ تاپ و تبلت و … انجام شده است.

هر یک از واحدها از تجهیزات مدرن و به روز برای تعمیر و عیب یابی استفاده می کنند. همه این تجهیزات به روز و پیشرفته هستند و با ساختار کلی محصولات ایسوس کاملا سازگازی دارند، از این رو کاملا قابل اطمینان هستند و می توان به کارایی بالای آنها به خوبی تکیه کرد.

تعویض مادربرد لپ‌ تاپ ایسوس

مادربرد یکی از قطعات اصلی لپ‌تاپ ایسوس است که باقی اجزای اصلی به آن متصل می‌شوند. اگر مادربرد لپ‌تاپ ایسوس شما به دلایل مختلفی مانند آبخوردگی، داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس، منبع تغذیه و غیره معیوب شود، در این شرایط، بهتر است مادربرد لپ تاپ ایسوس توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود تا در صورتی که قابل تعمیر نبود جهت تعویض مادربرد لپ تاپ ایسوس با قطعه اصلی اقدام کند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس تلاش می کند در حوزه کاری کمپانی ایسوس، هر آنچه را که کاربر نیاز دارد، فراهم کند و نیاز او را از هر جهت پاسخگو باشد. همان طور که می دانید کمپانی ایسوس از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است.

 

محصولات این کمپانی تایوانی از کیفیت مثال زدنی در نوع خود برخوردار هستند که باعث شده است کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی برای انواع بازی ها از جمله محصولات و تولیدات کمپانی ایسوس است که نیاز به حمایت و پشیتبانی دارد.

نمایندگی رسمی ایسوس در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش از تمامی این محصولات پشتیبانی می کند. در این نمایندگی امکانات و تسهیلاتی ویژه برای کاربران فراهم است که می توانید با بهره مندی از آنها انتخابی هوشمندانه و اصولی داشته باشید.

 

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری