جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس

تعمیرگاه مجاز ایسوس برای تسریع روند خدمات رسانی، افزایش کیفیت سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان، مجموعه قوانینی دارد که نظم مجموعه با ارتقا بخشیده اند. ما به دنبال آن هستیم که فعالیت های کارکنان و مراحل پذیرش و تعمیر دستگاه ها هرچه منظم تر و روان تر انجام شود.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس ، خدمات پس از فروش را نیز در بر می گیرد؛ یعنی مشتری پس از دریاخت سرویس های تعمیراتی هم می تواند مسائل مد نظرش را در چهارچوب تعیین شده، پیگیری کند. اما مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس شامل چه مواردی می شوند؟

تعمیرگاه مجاز ایسوس

نگاهی به قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس

منظور از قوانین نمایندگی ایسوس ، چهارچوب هایی است که برای ارائه هرچه بهتر خدمات و نظم دهی بیشتر به مراحل پذیرش، تعمیر و پذیرش دستگاه تدوین شده اند. وظایف کارکنان و حقوق مشتری، عمده مواردی هستند که در قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس روی آنها تاکید شده است.

با اطلاع از این قوانین، مشتری از جزئیات مراحل فرآیند تعمیر وسیله مورد نظرش (لپ تاپ، تبلت، موبایل، آل این وان و …) مطلع شده و با اطمینان کامل، دستگاه را به این مرکز تحویل می دهد. لازم به ذکر است از آنجا که قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز asus دقیقا به اطلاع کاربران می رسد، تنها در صورت توافق مشتری، تعمیرات انجام می گردد. در غیر این صورت، هیچ گونه اقدامی روی وسیله مورد نظر انجام نمی شود.

قوانین مرکز تعمیرات ایسوس

پس از طی مراحل عیب یابی دستگاه، اطلاعات لازم در مورد نوع مشکل و هزینه تعمیرات به اطلاع مشتری می رسد.

عملیات تعمیر، تنها در صورت رضایت کامل کاربر آغاز خواهد شد.

اگر هزینه تعمیرات کمتر از 800000 ریال باشد، نیازی به هماهنگی با کاربر نبوده و تعمیرات انجام می گردد.

دستگاه مورد نظر باید حداقل یک هفته در مرکز تعمیرات بماند. با توجه به نوع دستگاه و مشکل موجود، ممکن است این زمان طولانی تر شود.

در طی مراحل تعمیر، نیازی به تماس های مکرر مشتری با نمایندگی ایسوس نبوده و در صورت لزوم، همکاران ما هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

پس از پایان مراحل تعمیر، همکاران ما طی تماس با مشتری، وی را از وضعیت نهایی دستگاه مطلع می سازند.

چنانچه در هریک از مراحل عیب یابی و تعمیر، کاربر قصد ادامه روند کار را نداشته باشد، تعمیرات متوقف شده و محصول به کاربر تحویل داده می شود.

در صورت نیمه کاره ماندن مراحل تعمیر به درخواست کاربر، هزینه عیب یابی از وی دریافت می گردد.

حداکثر زمان نگهداری دستگاه تعمیر شده در مرکز تعمیرات ایسوس ، یک ماه است. بعد از گذشت این زمان، مرکز هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.

بر اساس قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ایسوس ، کارشناسان تنها عیوب مطرح شده از سوی کاربر را برطرف کرده و در قبال سایر مشکلات دستگاه، مسئولیتی ندارند.

پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.

مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز است.  

دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند. بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران تعهدی در قبال آن ندارد.

تعمیرگاه مجاز asus مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد ، مموری کارت، سیم کارت و… ندارد و وظیفه نگهداری از آنها بر عهده مشتری است.

اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، درصورت باز شدن در مرکز تعمیرات ایسوس ، از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.

3.7/5 (3 امتیاز)
اشتراک گذاری

6 پاسخ

  1. سلام من یک لب تاب ایسوس جدیدا گرفتم وقتی شارژر لب تاب را قطع می کنم صفحه برای یک لحظه سیاه میشود ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید در ضمن آخرین نسخه درایو کارت گرافیک را نصبکردم

  2. سلام لپ تاب من خود ب خود خاموش میشه ینی از روز اولی ک گرفتمش اینطور بود گارانتی داشت وبرای تعمیر فرستادمش امایک یا دوروز بعدازینکه از نمایندگی تحویلش گرفتم بازم همون مشکل رو داشت و با تکون دادن خاموش میشه میشه لطفا راهنماییم کنید

  3. سلام چند روزیه متوجه شدم وقتی لپتابمو روشن میکنم یه خط سیاه میفته گوشه سمت راست صفحه لپتاب. موس رو میبرم روش موس زیرش میره و همچنان خط سیاه است. میشه بگین لطفا ایرادش چیه؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید