جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس

در ابتدا باید بیان شود که ساختار کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر بسیار متفاوت است. شما به راحتی قادر هستید تا کیبورد کامپیوتر را از آن جدا کنید، اما جداسازی کیبورد لپ تاپ در مقایسه با جداسازی کیبورد کامپیوتر فرایندی دشوارتر است که نیاز به مهارت و ظرافت بالایی دارد. کار نکردن کیبورد لپ تاپ ایسوس می تواند دلایل مختلفی از جمله دلایل سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشد. قدم اصلی برای رفع مشکل کیبورد لپ تاپ عیب یابی درست مشکل می باشد. مشکل کیبورد لپ تاپ می تواند سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد، پس تشخیص علت بروز این مشکل در تسریع روند برطرف کردن مشکل بسیار موثر است. در صورتی که در عیب یابی دستگاه با مشکل مواجه شدید، بهتر است لپ تاپ را به فردی متخصص بسپارید. نمایندگی ایسوس با بهره مندی از متخصصینی مجرب آماده رفع مشکلات کیبورد لپ تاپ شما می باشد.

کیبورد لپتاپ ایسوس

دلایل مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس

مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود. تشخیص و عیب یابی مشکل به وجود آمده در کیبورد، ممکن است کمی زمانبر و در صورت مسلط نبودن، کمی سخت باشد. از جمله رایج ترین مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس می توان به ریختن مایعات بر روی کیبورد، غیر فعال شدن کیبورد لپ تاپ ایسوس، به روز نبودن درایو صفحه کلید، مشکلات نرم افزاری، از کار افتادن کیبورد پس از نصب برنامه خاصی و موارد مشابه دیگر مرتبط با لپ تاپ اشاره کرد. در وهله اول باید بررسی کنید که مشکل به وجود آمده در کیبورد لپ تاپ ایسوس شما ریشه در سخت افزار دارد و یا ریشه در نرم افزار.

 

مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.مشکلات سخت افزاری با مواردی چون کابل، پورت ها و خود کیبورد در ارتباط است. مشکلات نرم افزاری بیشتر با درایوهای دستگاه شما ارتباط دارند. لازم به ذکر است که ویندوز دستگاه شما نیز قادر به از کار انداختن کیبورد شما می باشد. در ادامه به بررسی مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس می پردازیم.

دلایل از کار افتادن کیبورد لپ تاپ

ریختن مایعات بر روی کیبورد لپ تاپ

ریختن مایعات بر روی کیبورد شما می تواند عملکرد کیبورد شما را با اختلال روبرو کند. ریختن مایعات بر روی کیبورد یکی از رایج ترین دلایل بروز مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس می باشد که با سرویس کیبورد توسط نمایندگی ایسوس این مشکل قابل حل است. البته در بعضی از موارد تنها راه برطرف کردن این مشکل تعویض کیبورد می باشد.

به روز نبودن درایوهای صفحه کلید

به روز نبودن درایوهای صفحه کلید از جمله دلایلی است که می تواند باعث بروز مشکلات کیبورد لپ تاپ ایسوس شود. به روز نبودن درایوهای صفحه کلید در دسته دلایل نرم افزاری قرار می گیرد. برای بررسی صحت عملکرد این قسمت، ابتدا باید وارد بخش Device manager شده و درایوهای لپ تاپ خود را بررسی کنید. آیکون های مختلفی برای شما به نمایش گذاشته می شود. بر روی آیکون کیبورد کلیک کنید تا به بخش درایوهای کیبورد خود وارد شوید. پس از ورود به بخش درایوهای کیبورد خود در صورتی که در کنار هر کدام از درایوهای دستگاه خود علامت تعجب داخل یک مثلث زرد رنگ دیدید، باید وارد سایت ایسوس شده و آخرین ورژن درایو خود را دانلود کنید.

مشکلات از کار افتادن کیبورد

 

از کار افتادن کیبورد بعد از نصب برنامه خاصی

در صورتی که پس از نصب برنامه خاصی، کیبورد شما با مشکل مواجه شد، بهتر است تا دستگاه خود را به حالت قبل بازگردانید. برای این کار ابتدا باید وارد کنترل پنل خود شوید و از داخل بخش Back up your computer گزینه System and Security را انتخاب کنید. سپس پنجره خاصی برای شما به نمایش گذاشته می شود. از داخل پنجره به نمایش گذاشته شده گزینه Recover system settings or your computer را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه ذکر شده بر روی گزینه Open System Restore کلیک کنید. حال دستگاه شما شروع به بازگردانی می کند. در صورتی که مشکل به خاطر نصب برنامه خاصی باشد، پس از انجام این کار مشکل شما برطرف می شود. ممکن است که مشکلات لپ تاپ ایسوس شما ریشه سخت افزاری و یا دلایلی غیر از موارد ذکر شده داشته باشد. مطالعه تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس می تواند به شما کمک شایانی نماید.

4.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید