جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ایسوس در تهران

ایسوس برند قدرتمند و محبوبی در طراحی و تولید انواع دستگاه های دیجیتال و مدرن از جمله لپ تاپ، تبلت، موبایل و آل این وان می باشد. نمایندگی ایسوس در تهران مجموعه ای فوق تخصصی است که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر تولیدات ایسوس فعالیت حرفه ای دارد.

گستره ی سرویس های ویژه ی این مرکز بسیار وسیع بوده و انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تولیدات ایسوس را در بر می گیرد. لازم به ذکر است که محل قرارگیری شعب هفت گانه ی نمایندگی ایسوس در تهران به شیوه ای انتخاب شده است که سراسر تهران بزرگ را پوشش می دهد. این شعبه ها در ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش ، پیروزی و ولیعصر دایر می باشند.

نمایندگی تعمیرات ایسوس در تهران

خدمات نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران  به واسطه ی تجهیزات فنی کارآمد و دانش و مهارت به روز کارشناسان خود، قادر به ارائه ی تخصصی کلیه ی سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر و فروش تولیدات ایسوس است.  این نمایندگی ضمن عرضه ی سیستم های مدرن ایسوس در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی، تمامی مراحل بازیابی دستگاه های ایسوس را مطابق با پارامترهای اصولی و استاندارد جهانی انجام می دهد.

رفع اختلالات مرتبط با کیبورد لپ تاپ، مدارهای داخلی آل این وان، تاچ موبایل، صفحه ی نمایش آل این وان، تاچ پد لپ تاپ و… برخی از خدمات تخصصی نمایندگی مجاز ایسوس در تهران است. چنانچه که به تازگی شاهد ایرادی در یکی از سیستم های دیجیتال ایسوس می باشید؛ با ما تماس بگیرید تا از خدمات ویژه و منحصر به فرد نمایندگی ایسوس در تهران بهره مند شوید.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

لپ تاپ های مدرن و باکیفیت کمپانی مطرح ایسوس دارای قابلیت های فراوانی می باشند. این قابلیت های فراوان مصون از خرابی و بروز اختلال نبوده و ممکن است بر اثر عوامل مختلفی چون بی احتیاطی های مراقبتی از عملکرد اصلی خود دور بمانند. در این میان آنچه که حائز اهمیت است، نحوه ی انجام تعمیرات  لپ تاپ ایسوس می باشد. خرابی یک قطعه در لپ تاپ می تواند به طور کلی روند استفاده از سیستم رایانه ای دستگاه را مختل کند.

بازیابی یک قطعه ی آسیب دیده باید با دقت و مهارت کاری بالای تعمیرکاران مجرب انجام شود تا خرابی به دیگر قطعات سیستم سرایت نکند. کارشناسان نمایندگی ایسوس در تهران با استفاده از تجربه ی چندین ساله ی خود انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های ایسوس را طبق معیارهای مرتبط با کارکرد اولیه ی دستگاه برطرف می نمایند.

تعمیر آل این وان ایسوس در تهران

آل این وان های ایسوس سیستم های پیشرفته ای هستند که با ظاهری ظریف و زیبا تمامی اجزای کیس یک کامپیوتر رومیزی را در مانیتور خود جای داده اند. به دلیل این فشردگی و ساختار منحصر به فرد، امور تعمیراتی آل این وان های لنوو دارای حساسیت بالایی بوده و نیازمند تخصص و دقت کاری ویژه ای است.

نمایندگی ایسوس در تهران تمامی اقدامات مرتبط با بازیابی و ترمیم آل این وان های ساخت ایسوس را طی مراحل عیب یابی تخصصی و ریزبینانه انجام می دهد. این مجموعه در صورت ضرورت یافتن فرآیند تعویض قطعات آسیب دیده ی ال این وان های معیوب، جایگزینی را با نمونه های اصلی ساخت ایسوس  شکل خواهد داد.

تعمیر موبایل ایسوس در تهران 

تداوم خرابی هر بخش از اسمارت فون های امروزی می تواند آزاردهنده باشد. تعمیرات موبایل اقدامی چند وجهی و تخصصی می باشد که اگر به اشتباه انجام شود، کاربر را متحمل هزینه های سنگین خواهد کرد، از این رو انتخاب یک مرکز معتبر و تعمیراتی حرفه ای امری حیاتی برای استفاده ی دوباره از گوشی است.

تشخیص صحیح اینکه اختلالات گوشی مرتبط با بخش سخت افزاری یا نرم افزاری سیستم موبایل می شود، موضوع با اهمیتی است. نمایندگی ایسوس در تهران در کارگاه های مجهز خود به بررسی های دقیق و کارشناسانه ی موبایل های معیوب پرداخته و کلیه ی ایرادات موبایل های ایسوس را با صرف مدت زمان کوتاهی برطرف می کند. هر یک از خدمات تعمیراتی این دپارتمان توسط گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی تضمین می گردد.

نمایندگی ایسوس در غرب تهران

نمایندگی مجاز ایسوس در تهران، دارای چند شعبه در اقصی نقاط این شهر است و به تمامی ساکنین پایتخت سرویس دهی می کند. برای تعمیر هریک از مدل های لپ تاپ، تبلت، موبایل و … این برند در مناطق غربی اعم از پونک، صادقیه، شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، اکباتان، شهر زیبا و … می توانید با شعب سعادت آباد یا ستارخان تماس بگیرید. دیگر شعب از جمله شعبه امیرآباد (اکسپرس) نیز آماده سرویس دهی به شما عزیزان هستند.

نمایندگی asus در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید و نیاز به خدمات تخصصی یکی از محصولات ایسوس دارید، نمایندگی asus در تجریش و میرداماد در خدمت شماست. این شعب موقعیت جغرافیایی خوبی نسبت به مناطق شمال شهر دارند و خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت به شما ارائه می دهند.

نمایندگی ایسوس در جنوب تهران

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از طریق شعبه فرجام، از خدمات تخصصی نمایندگی ایسوس در تهران بهره مند شوند.

نمایندگی رسمی ایسوس در شرق تهران

شعبه پیروزی نمایندگی asus در تهران، برای سرویس دهی هرچه بهتر به ساکنین شرق پایتخت راه اندازی است. این شعبه به آخرین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده است و می توانید از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان داشته باشید. همکاران ما با بالاترین توان فنی و تخصصی، در خدمت ساکنین نارمک، حکیمیه، تهرانپارس، مجیدیه، شهرک کاج، شهرک والفجر و دیگر محله های شرق تهران هستند.

نمایندگی ایسوس در تهران

واحد تعمیرات نمایندگی رسمی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس با شعب مختلف خود در تهران، کرج و کلان شهرهای کشور عزیزمان به ارائه ی خدمات و سرویس های ویژه ی مبتنی فروش و تعمیر می پردازد. از آنجایی که انجام اقدامات تعمیراتی با کیفیت بخشی جدا نشدنی از یک نمایندگی فعال و تخصصی است، نمایندگی رسمی ایسوس در پارت های مجزا تمامی محصولات ایسوس از جمله موبایل، لپ تاپ، آل این وان و پروژکتور را در سطح کیفی بالایی تعمیر می کند. شایان ذکر است که توجه به فاکتورهای استاندارد و تکنیک های به روز از ویژگی های اصلی این نمایندگی می باشد.

تعمیرات هر یک از محصولات ایسوس به کمک تیمی متخصص و گروهی از تعمیر کاران مجرب انجام می شود. این واحد با دسترسی به تمام ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند انواع عیوب دستگاه های ایسوس را برطرف کند. در حوزه تعویض نیز باید بگوییم که تمامی قطعات معیوب دستگاه های ایسوس در این نمایندگی با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. در این نمایندگی واحدهای تعمیرات ایسوس را به صورت جدا و مستقل تعبیه کرده ایم.

4.6/5 (7 امتیاز)
اشتراک گذاری

5 پاسخ

  1. یکبار شعبه ستارخان که ما بین بهبودی وشادمان هست لپتاپ ایسوسمو دادم برای تعمیر. متاسفانه برای تحویل خودم حاضر نشدم چون مسافرت بودم. قرار بود هارد سوخته تعویض شه که تماس گرفتن گفتن ال سی دی هم سوخته . به ناچار پذیرفتم تعویض شه. ال سی دی تعویضی در حالت 90 درجه قطعو وصل میشد . چون مدت زمان تست گذشته بود نتونستم اعتراضی کنم. واقعا با این شرایط میترسم لپتاپ جدیدمو برای ارتقای رم به این نمایندگی بسپرم.

    یه تازگی لپتاپ ایسوس راگ استریکس خریدم که رم 8 داره میخوام ارتقا بدم به 16. با این شرایطی که عرض کردم چه تضمینی هست دوباره ماجرای لپتاپ قدیمیم تکرار نشه .

    1. درود بر شما کاربر عزیز
      دلیل اینکه با قرار گرفتن ال سی دی در حالت 90 درجه خاموش می شود از فلت لپ تاپ است که باید تعویض گردد. ضمن اینکه تمامی خدمات مرکز ما دارای گارانتی 1 ماهه می باشد و شما میتوانید در طول یک ماه استفاده از دستگاه و بروز هر گونه مشکل آن را به مرکز اطلاع و ارجاع دهید.
      در نهایت تقاضامندم هنگام تحویل دستگاه کاملا به تست و بررسی آن بپردازید.

  2. سلام چطوری می توانم بایکی از این نمایندگی ها تماس بگیرم برای گوشیم می خوام ممنون میشم منو راهنمایی کنید ……..ببخشید بگیم که گوشیم خراب شدروشن نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید