جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسوس Taichi 21

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Taichi 21 را از این مرکز تخصصی دریافت کنید. با فراگیر شدن استفاده از محصولات آی تی در فعالیت های روزمره کاربران و امکان آسیب پذیری دستگاه ها، تاسیس مراکزی که به صورت تخصصی و حرفه ای خدمات رسانی کنند، لازم و ضروری است. برند ایسوس یکی از برند های مطرح در تولید لپ تاپ است و مدل Taichi 21 یکی از مدل های لپ تاپ ایسوس است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. روشن نشدن لپ تاپ، عدم نمایش تصویر، عدم شارژ دستگاه، عدم پخش صدا و مشکلاتی از این قبیل ممکن است برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ Taichi 21 ایسوس پیش بیاید. مهم این است که برای تعمیر لپ تاپ ایسوس از کجا و چه افرادی کمک بگیریم. ما به اعتبار کارشناسان و تکنسین های ماهر این مرکز به شما اطمینان می دهیم که تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهیم و رضایت مشتریان خود را از هر جهت تامین می کنیم.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Taichi 21

خدمات تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 با اندازه گیری امپدانس و فرکانس قطعات SMD بر روی مادربرد از جمله مقاومت، خازن، دیود، کریستال، آی سی، رگلاتورها و چیپ های اصلی مادربرد مشکل مادربرد این دستگاه را شناسایی و مرتفع می کند.

 

تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

بهتر است بدانید که یکی از دلایل اصلی خراب شدن چیپ گرافیک، سرویس نکردن به موقع لپ تاپ است. با استفاده طولانی مدت از لپ تاپ، گرد و خاک و پرز فرش در قسمت تهویه جمع می شود و در فرایند خنک سازی لپ تاپ اختلال ایجاد می کند؛ در نتیجه دمای لپ تاپ بالا می رود. چیپ گرافیک قطعه ای است که همیشه باید دمای آن بین ۳۰ الی ۶۰ درجه باشد. اگر دما از حد نرمال بیشتر شود، هسته چیپ گرافیک دچار لحیم سردی می شود و مشکلاتی را ایجاد می کند.

تعمیر چیپ گرافیک لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

تعمیر فلت صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

فلت صفحه نمایش از تعدادی سیم های افشان نازک تشکیل شده است که در اثر باز و بسته شدن دستگاه به مرور زمان سیم ها قطع می شوند و نور دستگاه دچار مشکل می شود. برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 در این شرایط نیاز است که اقدامات ویژه ای انجام داد.

فلت چیپ لپ تاپ ایسوس

رفع مشکل عدم شناسایی USB لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

عدم شناسایی USB به ویندوز، درایورها و چیپ جنوبی لپ تاپ مربوط است. همه این اجزا قابلیت تعمیر و تعویض دارند. اگر USB2 دستگاه کار کند، اما USB3 دستگاه کار نکند، IC کنترل USB3 خراب است و باید تعویض شود.

عدم شناسایی شبکه لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

این موارد هم به IC کنترل شبکه مربوط است. برای تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 در این حالت باید آی سی را تعویض کرد.

رفع مشکل عدم پخش صدای لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

این ایراد مربوط به اسپیکرها و IC کنترل صدا است که با تعویض IC رفع می شود.

تعمیر مدار LVDS مادربرد لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

این قسمت در مادربرد تامین کننده ولتاژ LCD یا LED لپ تاپ است که خرابی آن باعث عدم نمایش تصویر می شود. باید ابتدا مشکل و عمق آن بررسی شود و سپس تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 بر اساس مشکل موجود انجام شود.

تعمیر بایوس مادربرد لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

بایوس حافظه ای است که در یک تراشه بر روی مادربرد ها قرار می گیرد. اختلال در این تراشه باعث عدم نمایش تصویر و عدم روشن شدن لپ تاپ می شود. با پروگرام مجدد و یا تعویض آن می توان ایراد را برطرف کرد و تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 را انجام داد.

شستشوی مادربرد لپ تاپ ایسوس  Taichi 21

به مرور زمان و در اثر کار طولانی مدت با لپ تاپ در چیپ های BGA و منافذ آن اسید به وجود می آید که با شستشوی مادربرد با دستگاه ULTRASONIC و مایع مخصوص آن این مشکل رفع می شود. این کار برای اجرای تعمیرات لپ تاپ ایسوس  Taichi 21 در بخش مادربرد به کمک این واحد تخصصی انجام می شود.

 

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی به صورت مجزا و مستقل در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسوس خدمات ارائه می دهد. کاربران می توانند با مراجعه به این نمایندگی و با استفاده از امکانات و تسهیلات مفید و کاربردی آن بهترین سرویس ها را در بخش فروش و تعمیرات دریافت کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری