جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس

بدون شک شما هم مثل ما و همه ی کاربرای لپ تاپ، اطلاعاتی از قبیل عکس، فیلم، موزیک و کلی فایل های شخصی رو در لپ تاپ تون ذخیره کردین و برای بالاتر رفتن امنیت سیستم، براش پسورد گذاشتین. خب این کار خیلی خوبه؛ اینطوری کسی به جز خودتون یا هر کسی که پسورد رو داشته باشه، نمیتونه وارد لپ تاپ بشه و به اطلاعاتتون دسترسی داشته باشه. اما اگه به هر دلیلی، رمز رو فراموش کنین، اون وقته که دسترسی خودتون هم به محتویات سیستم محدود میشه.

روش های مختلفی برای باز کردن قفل لپ تاپ در این شرایط وجود داره که هر کدوم یه سری مشکلات و دردسرها دارن. گاهی هم لپ تاپ ریست فکتوری میشه و همه ی اطلاعات اون از بین میره. حالا به نظر شما تو این شرایط، بهترین روش چیه؟ تکنسین های مجرب تعمیر لپ تاپ نمایندگی asus ، در فیلم آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس ، بهترین روش برای ریستارت کردن پسورد این دستگاه رو به شما عزیزان آموزش میدن. با تماشای این فیلم و نکاتی که در ادامه ارائه میشه، میتونین اطلاعات کاملی راجع به این فرایند به دست بیارین؛ همراهمون باشین.

آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس

مراحل آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس

برای باز کردن قفل لپ تاپ ، باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  • اول سیستم رو روشن کنین.
  • تو مرحله ای که باید پسورد وارد بشه، لپ تاپ رو ری استارت کنین.
  • بعد از روشن شدن مجدد سیستم، وارد بخش ریکاوری مد بشین.
  • حالا صفحه ای با اسم startup repair میبینین که باید در اون، گزینه ی view problem detaile رو انتخاب کنین.
  • یه لیست باز میشه که باید روی آخرین گزینه ی اون کلیک کنین. این گزینه معمولا به شکل یه لینک نمایش داده میشه.
  • تو صفحه ی جدیدی که باز میشه، بخش file رو باز و گزینه ی open رو انتخاب کنین.
  • با انجام دادن مراحل بالا، به فضای دسکتاپ لپ تاپ ایسوس دسترسی پیدا میکنین.
  • تو این مرحله ی آموزش باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس باید مای کامپیوتر رو باز کنین.
  • حالا پوشه ی سیستم 32 رو باز کنین.
  • فایل ultman رو به cmd تغییر نام بدین.
  • بعد از انجام این مراحل، مجددا سیستم رو ری استارت کنین و مطابق با مراحلی که در ویدئوی آموزش ذکر شده، پیش برین.

به این ترتیب، پسورد لپ تاپ asus شما به راحتی ری استارت میشه و شما میتونین مجددا به اطلاعاتتون دسترسی داشته باشین. فقط حواستون باشه پسورد جدید رو طوری انتخاب کنین که دیگه از یادتون نره. در صورتی که مشکلی در اجرای مراحل ذکر شده داشتین، میتونین از مهندسین آی تی نمایندگی تعمیرات ایسوس در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و مهیا کردن پیشرفته ترین تجهیزات، تونسته خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه کنه. مدیریت این مرکز، اهتمام ویژه ای بر رعایت حقوق مشتری قائل هستن و در همین راستا، به کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل داره. در همین راستا، کلیه ی کارکنان، اصول مشتری مداری رو سرلوحه ی اصلی کار خودشون قرار دادن و در راستای تحقق این امر تلاش میکنن. لازمه بدونین که نمایندگی ایسوس، خدماتی همچون فروش محصولات این کمپانی به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی و البته خدمات پس از فروش رو در سطحی گسترده به کاربرا ارائه میده.

 

Rate this post
اشتراک گذاری