جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

خیلی از کاربران زمانی که به نمایندگی تعمیرات دوربین تبلت مراجعه میکنن از مشکلاتی نظیر بی کیفیتی دوربین عکاسی، عدم فوکوس دوربین تبلت، ایجاد صداهای نامربوط شبیه به وز وز، خارج شدن خود به خود از دوربین، لود نشدن دوربین تبلت، عدم فیلمبرداری دوربین، عدم ضبط صدای دوربین تبلت ایسوس، مشکل در تشخیص لبخند و بسیاری دیگر از این قبیل شکایت میکنن.

واحد تعمیر دوربین تبلت ایسوس در ابتدا لازمه عیب یابی دقیق رو انجام بدن. بعد از اون اقدامات لازم برای تعمیر و بازیابی دوربین رو به عمل بیارن. همچنین میتونین با خوندن مقاله ی مشکلات رایج تبلت ایسوس و راه های رفع اون تا حدی از پس مشکلات بر بیاید. در ادامه ی این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق تر بعضی از این مشکلات شایع بپردازیم که خوندن اون خالی از لطف نیست.

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

 

یکی از جذاب ترین آپشن هایی که مدت هاست به گوشی ها و سرانجام به تبلت ها اضافه شده، دوربین عکاسی و فیلمبرداریه. این دوربین ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شدن که امکانات زیادی رو برای کاربران فراهم میکنن. یکی از تبلت هایی که از بدو ورود به بازار، به دوربین مجهز شده، تبلت های ایسوس هستش. این دوربین ها ممکنه به دلایل مختلفی با خرابی روبرو بشن که این مسئله موجب ناراحتی کاربران میشه.

از این رو نمایندگی پشتیبانی محصولات ایسوس یکی از واحد های فعال خودش رو به تعمیر دوربین تبلت ایسوس اختصاص داده. خرابی های دوربین تبلت ایسوس میتونه انواع مختلفی داشته باشه که در اغلب مواقع قابل جبرانه.

خدمات ارائه شده در واحد تعمیر دوربین

 

رفع مشکلات آبخوردگی و وارد شدن مایعات به دوربین تبلت ایسوس

یکی از مشکلات متداولی که کاربران تبلت های ایسوس و دیگر اسمارت فون ها و تبلت ها با اون سر و کار دارن، نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه اون هاست. این مشکل معمولا آسیب های جدی به دستگاه و عملکرد دوربین وارد میکنه که لازمه حتما توسط متخصصان نمایندگی تعمیر دوربین تبلت ایسوس مورد بررسی قرار بگیره.

نفوذ آب به دستگاه ممکنه به لنز آسیب وارد کنه و رفع مشکل رو سخت تر از همیشه کنه. از این رو توصیه میشه ضمن دقت بالا برای جلوگیری از حادثه، حتما به مراکز نمایندگی معتبر تعمیر دوربین تبلت ایسوس مراجعه کنید که آدرس اون ها در وبسایت ما ذکر شده.

رفع مشکل کثیف شدن لنز دوربین تبلت ایسوس

کثیف شدن لنز به تمام لنز ها اختصاص داره. این مشکل رو البته نمیتونیم مشکل جدی به شمار بیاریم. اما باید بدونیم که کثیف شدن لنز میتونه کیفیت دوربین تبلت ایسوس رو با افت قابل توجهی مواجه کنه.

تمیز نگه داشتن لنز دوربین تبلت ایسوس میتونه راه موثری برای سالم نگه داشتن اون باشه. البته برای تمیز کردن لنز دوربین نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت Asus نیست و میتوان با استفاده از دستمال نخی تمیز این کار را انجام داد.

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

 

حل مشکل کار نکردن دوربین تبلت ایسوس

یکی از مشکلاتی که مراجعین به نمایندگی تعمیر دوربین تبلت ایسوس از آن ابراز نگرانی میکنن، مشکل کار نکردن دوربین هستش. هنگامی که دوربین تبلت هنگ میکنه و یا زمانی که با کلیک کردن بر روی آیکون اون هیچ اتفاقی نمی‌افته، به کاربران توصیه میشه از برنامه به طور کامل خارج بشن و پس از ۳۰ ثانیه مجددا برنامه دوربین را اجرا کنن.

اگر باز هم برنامه اجرا نشه، لازمه سیستم عامل اندروید مجددا راه اندازی بشه. اگر همچنان مشکل به قوت خودش پابرجا موند، ممکنه دلایل سخت افزاری یا پیچیده تری پشت اون باشه. توصیه میشه حتما مشکل توسط کارشناس زبده مورد بررسی قرار بگیره تا اگر قطعه ای معیوب شده بود یا نیاز به تعویض داشت به صورت تخصصی این اقدام انجام بشه.

 

رفع مشکلات بهم ریختگی تنظیمات دوربین تبلت ایسوس

خیلی از مواقع مشکلات دوربین رو میشه تو به هم ریختگی تنظیمات اون جستجو کرد. در چنین مواقعی لازمه تنظیمات دوربین تبلت را با دقت تنظیم کرد. این کار رو میشه به کارشناسان نمایندگی تعمیر دوربین تبلت ایسوس سپرد. دقت و شناخت بالای کارشناسان باعث میشه این بهم ریختگی در حداقل زمان مرتفع بشه.

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس یه درگاه معتبره که در خصوص تمام محصولات ایسوس خدمات ارائه می ده. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و امکانات و تسهیلات فراوانی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات تبلت ایسوس برای کاربران تدارک دیده .تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ایسوس در بخش فروش و تعمیرات همراه با گارانتی های معتبر است.

این نمایندگی علاوه برتبلت ایسوس، تمام محصولات ایسوس رو در بخش فروش و تعمیرات پشتیبانی می کنه. در صورتی که مشکلی دارید و می خواید اون رو باکارشناسای ما در میون بذارید می تونید تماس بگیرید ویا از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی ما اقدام کنید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری