جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی برترین آل این وان های 2018

شرکت ایسوس در نمایشگاه  CES 2018، دو کامپیوتر آل این وان ایسوس ، را بنام  Vivo AiO V272 و V222 را معرفی کرد. اینطور که پیداست شرکت ایسوس با AiO جدید قصد دارد با تمام توان خود ، قدرت و کارایی این محصول جدید را به رخ حریفان بکشد.

اما متاسفانه این شرکت  تایوانی اطلاعات قابل توجهی درباره مشخصات فنی این دو کامپیوتر منتشر نکرده است. در مورد V272  باید بگوییم همان‌طور که از نامش برمی‌آید، صفحه نمایش کاملا لمسی ۲۷ اینچی با گستره رنگی sRGB ۱۰۰%  دارد و میدان دید ۱۷۸ درجه را فراهم می‌آورد.

دو کامپیوتر آل این وان ایسوس

ویژگی های دو کامپیوتر آل این وان ایسوس

مغز این All In One را از پردازنده های Core i7 نسل هشتم اینتل انتخاب کرده اند. هر چند این محصول یک کامپبوتر گیمینگ نیست اما کارت گرافیک قدرتمند GeForce MX150 شرکت انویدیا را نیز در دل دارد. این کامپیوتر برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری میتواند لحظات لذت بخشی را فراهم کند.

 در کنار کامپیوتر همه کاره ایسوس Vivo AiO V272 کمپانی ایسوس از یک مدل کوچکتر ۲۲ اینچی به نام Vivo AiO V222 نیز پرده برداری کرده است که به لطف طراحی بدون فریم و کم حاشیه خود، از ظاهر جذاب‌تری برخوردار است. اما از نظر مشخصات فنی دو کامپیوتر آل این وان ایسوس با یکدیگر برابرند و حتی از سیستم صوتی SonicMaster ایسوس، سیستم اسپیکر لپ تاپ های این کمپانی بهره می‌برند.

تعمیر آل این وان ایسوس در مرکز سخت افزار ایران با به روزترین تجهیزات انجام می پذیرد. با ما در ارتباط باشید 😉

قیمت و زمان عرضه ی آل این وان جدید ایسوس

البته باید تأکید کرد که هنوز ایسوس به طور کامل مشخصات فنی AiO Viva V272 را مشخص نکرده است و تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ این محصول جدید روانه بازار خواهد شد و به زودی نیز قیمت نهایی این محصولات اعلام خواهد شد.

دو کامپیوتر آل این وان ایسوس

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس  ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسوس به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات ایسوس است. نمایندگی ایسوس با تمرکز بر رایج ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسوس، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها ابداع ساخته است.

استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه های هوشمند، گارانتی خدمات ارائه شده و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بارز نمایندگی ایسوس در ایران است.این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاری خویش گشته است.در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات محصولات ایسوس می پردازیم.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری