جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس رونمایی شد

ذن بوک فلیپ 13 و 15 ، دو لپ تاپ جدید ایسوس به صورت رسمی معرفی شدند. طی رویدادی رسمی، لپ تاپ جدید ایسوس معرفی شده و از آن رونمایی شد. این محصول که در دو نسخه 13 و 15 اینچی تولید شده است، از پردازنده نسل هشتم اینتل بهره برده و با طراحی مدرنی که دارد، توجه کاربران و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

ایسوس ذن بوک فلیپ 13 و 15 در رده لپ تاپ های تبدیل شدنی قرار دارند و از فناوری های جدید و جذابی به ویژه در بخش طراحی بهره می برند. ایسوس همواره محصولات با کیفیتی را در حوزه نوت بوک و لپ تاپ عرضه نموده است و به عنوان یکی از قدرتمند ترین کمپانی ها در این زمینه شناخته می شود.

 این شرکت همواره محصولات جدید خود را با فناوری های نوین همراه ساخته و توجه ویژه ای نیز به بخش طراحی لپ تاپ هایش داشته است. در ادامه در مورد لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس

لپ تاپ های هیبریدی ایسوس

لپ تاپ های هیبریدی، محصولاتی هستند که قابلیت چرخش صفحه نمایش داشته و می توان از آنها به عنوان تبلت هم استفاده کرد. این محصولات از صفحه نمایش لمسی بهره می برند و می توان بدون نیاز به کیبورد، از آنها استفاده کرد.

 ایسوس یکی از شرکت هایی است که لپ تاپ های تبدیل شونده را تولید و عرضه می کند. ذن ‌بوک فلیپ ۱۳ و ۱۵ دو مورد از لپ تاپ های هیبریدی جدید ایسوس هستند که به تازگی از آنها رو نمایی شده است. این محصولات قابلیت چرخش 360 درجه داشته و می توانند به منزله دو تبلت قدرتمند نیز مورد توجه قرار گیرند. طبق ادعای مسئولین ایسوس، این دو لپ تاپ دارای حاشیه ای بسیار کم در بخش نمایشگر بوده و نسبت به مدل های قبلی، ۱۰ درصد ابعاد کمتری دارند.

برای تعمیر لپ تاپ ایسوس در یک نمایندگی معتبر تنها کافیه گوشی رو برداری و با شماره هایی که تو سایت اعلام شده تماس بگیری! 🤩

قابلیت های  Asus Zenbook Flip

لپ تاپ های هیبریدی جدید ایسوس قابلیت های متعددی دارند. یکی از مهم ترین این قابلیت ها که در نسخه 15 اینچی قرار داده شده است، امکان سفارش با دوربین مخصوصی ای است که در بخش کناری صفحه‌ کلید قرار گرفته است.

 این دروبین، کاربر و محیط اطراف او را بررسی کرده و امکان تجربه‌ واقعیت افزوده‌ اپلیکیشن ‌هایی اعم از Mixed-Reality Viewer را در ویندوز ۱۰ فراهم می سازد. نکته جالب تر اینکه دستگاه در حالت تبلت می تواند با استفاده از نرم افزارهای واقعیت افزوده، اجسام سه‌ بعدی را در دنیای واقعی قرار دهد.

حذف بخش اعداد در ذن ‌بوک فلیپ ۱۳

لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس در نسخه 13 اینچی با کاهش ابعاد همراه شده است. این کاهش اندازه باعث شده که بخش اعداد در صفحه ‌کلید آن حذف شود.Asus  برای رفع این مشکل، از یک نوآوری جدید استفاده کرده است؛ در تاچ پد این دستگاه، آیکون کلید ‌های اعداد قرار داده شده است.

 با لمس این بخش، تاچ پد تغییر حالت داده و این بخش از دستگاه تغییر حالت داده و با روشن شدن LEDهای زیرین آن و نمایش اعداد، امکان تایپ سریع اعداد را نیز برای کاربران فراهم می کند.

سخت افزار  Asus Zenbook Flip

لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس در بخش سخت افزار نیز بسیار قدرتمند و قابل توجه ظاهر شده است. هر دو نسخه این محصول به  پردازنده‌ نسل هشتمی ویسکی ‌لیک Core i7 اینتل مجهز شده اند. این لپ تاپ تغییر پذیر همچنین از ۱۶ گیگا بایت حافظه‌ رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD بهره می ‌برد. 

در نسخه‌ی ۱۵ اینچی شاهد وجود یک پردازنده‌ توانمند GTX 1050 انویدیا با فناوری Max-Q و دو گیگا بایت حافظه‌ GDDR5 هستیم. این مساله باعث شده که پردازش‌ های گرافیکی در این لپ تاپ به خوبی انجام شوند. 

در شرایطی که ذن ‌بوک فلیپ ۱۳ تنها با نمایشگر با رزولوشن Full HD عرضه خواهد شد، کاربران می توانند نسخه 15 اینچی لپ تاپ هیبریدی جدید ایسوس را با نمایشگر‌ Full HD یا 4K  سفارش دهند. همچنین برای این نسخه می توان از یک هارد دیسک نیز استفاده کرد.

لپ تاپ هیبریدی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات ایسوس است. این نمایندگی با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها مورد استفاده قرار می دهد.

 استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بارز نمایندگی رسمی ایسوس به شمار می رود. این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاری اش و در میان سایر مراکز خدماتی شده است.

Rate this post
اشتراک گذاری