جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پروژکتور ایسوس

تعمیر لیزر پروژکتور ایسوس اقدامی تخصصی است که در نمایندگی این شرکت انجام می شود. برای این که فرایند بررسی و ترمیم این قطعه حساس به بهترین شکل انجام شود، جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات پروژکتور عهده دار انجام آن شده اند. پروژکتور محصولی است که به ویژه در مراکز آموزشی و ادارات کاربرد دارد. این دستگاه تصاویر را در ابعاد بزرگ بر روی یک صفه نمایش منعکس کرده و به این ترتیب، امکان تماشای این تصاویر توسط تعداد زیادی از کاربران را فراهم می کند.

لنز یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات این دستگاه است که خرابی آن موجب ایجاد اختلال در روند نمایش تصویر می شود. گفتنی است در صورت بروز مشکل، همکاران ما در نمایندگی ایسوس توانایی این را دارند که تخصصی ترین خدمات را در زمینه ترمیم و تعویض این قطعه به شما ارائه داده و مشکلات ناشی از خرابی لیزر را برطرف نمایند. در ادامه این مقاله، شما کاربران عزیز را با عملکرد لیزر پروژکتور ایسوس و تعمیرات این قطعه آشنا می کنیم. 

تعمیر لیزر پروژکتور ایسوس

تعمیرات لیزر پروژکتور ایسوس

پس از این که پروژکتور توسط متخصصین ما در نمایندگی نمایندگی تعمیر پرژکتور asus بررسی شده و منشأ مشکل مشخص گردید، همکاران ما با توجه به شدت و نوع مشکل، بهترین روش را برای ترمیم لیزر انتخاب می کنند. گفتنی است همکاران ما به دلیل تجربه بالایی که در این حوزه دارند، قادر به تعمیر لیزر پروژکتور ایسوس به تخصصی ترین شکل ممکن می باشند. این افراد از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های روز دنیا در این زمینه استفاده می کنند و به این ترتیب، احتمال بروز هرگونه اشتباه را به صفر می رسانند. گاهی ممکن است علی رغم تلاش های صورت گرفته، گاهی لیزر تعمیر نشده و نیاز به تعویض دارد. تعویض لیزر پروژکتور ایسوس نیز در نمایندگی این شرکت به شکل حرفه ای انجام شده و از قطعات اورجینال و با کیفیت برای این منظور استفاده می شود.

علائم خرابی لیزر پروژکتور ایسوس

با توجه به اینکه لیزر با رنگ پروژکتور در ارتباط است، مشکلات این بخش قطعه بر کیفیت و نوع رنگ موجود در تصاویر تاثیر می گذارد. می تواند بر کیفیت رنگ تصاویر ایجاد شده روی پرده تاثیر بگذارد. بنابراین می توان گفت که اصلی ترین نشانه و علامت خرابی لیزر پروژکتور ایسوس ، کاهش کیفیت و بروز اختلال در رنگ تصاویر ایجاد شده روی پرده است. وقتی این بخش ها دچار مشکل شوند، پروژکتور در نمایش تصاویر دچار اختلال شده و کاربران را با مشکلات جدی مواجه می سازد.

همچنین اگر تصاویر به صورت به هم ریخته به نمایش در بیایند نیز باید علت را در لیزر و بخش های مرتبط با آن جستجو نمود. مجددا یادآور می شویم که هرگونه بررسی و یا تعمیر لیزر باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارند. در غیر این صورت ممکن است فرایند ترمیم لیزر پروژکتور ایسوس با مشکل مواجه شده و کاربران را متحمل هزینه های سنگین نماید.

عملکرد لیزر در پروژکتور

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهی است که تصاویر انفورماتیک را با دریافت سیگنال های ویدئویی بر روی یک صفحه نمایش بزرگ که عموما یک پرده سفید است به نمایش می گذارد. بدون شک در سمینار ها و جلسات دانشگاهی و اداری این دستگاه را مشاهده کرده و یا با آن کار کرده اید. اگر توجه کرده باشید، نور آبی رنگی از پروژکتور منتشر می شود که ناشی از عملکرد لیزر است. ترکیب لیزر و LED در پروژکتور های لیزری، لامپ های جدیدی را موسوم به لامپ لیزری یا Laser & LED Hybrid خلق کرده اند. وقتی این لامپ ها روشن می شوند نوری آبی رنگ به سمت قسمت فسفری رنگ پروژکتور ایجاد می شود.

LED در مرحله بعدی وارد عمل شده و رنگ قرمز را می سازد. در واقع تصویری که پروژکتور روی پرده سفید به نمایش در می آورد، حاصل ترکیب همین سه رنگ است. بنابراین می توان پی برد که لیزر پروژکتور ایسوس نقش اساسی در عملکرد این دستگاه دارد و خرابی آن می تواند مشکلات عدیده ای را در عملکرد دستگاه ایجاد نماید. با توجه به حساسیت قطعه مورد بحث، توصیه می کنیم ترمیم لیزر را به متخصصین مجرب ما در بخش تعمیرات ایسوس بسپارید.

تعمیر لیزر پروژکتور ایسوس

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران، انواع خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را به کاربران محترم ارائه می دهد. موفقیت این مرکز در کسب رضایت کاربرانش، به واسطه تلاش مثال زدنی کارکنان به دست آمده است و این موجب افتخار ما است. همکاران ما در نمایندگی asus تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند. فروش انواع مدل های لپ تاپ، آل این وان، هارد، کامپیوتر، پروژکتور تجهیزات جانبی و … ایسوس به شکل حرفه ای و با کیفیت، تعمیرات تخصصی محصولات و نیز خدمات پس از فروش، به عنوان اصلی ترین فعالیت های نمایندگی ایسوس در تهران به شمار می رود.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری