جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ابزار و تجهیزات انجام میشود. در نمایندگی ایسوس و در واحد اختصاصی تعمیرات لپ تاپ هر آنچه که برای رفع اختلالات قاب و لولای لپ تاپ ایسوس لازم باشد، فراهم می باشد. به همین دلیل است که صفر تا صد مشکلات قاب لپ تاپ ایسوس در هر مدلی توسط این نمایندگی برطرف می شود و تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس در هر شرایطی عملیاتی خواهد شد.

شکستن قاب و خرابی آن یکی از مشکلات سخت افزاری لپ تاپ محسوب می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث این اختلالات می شود؛ به عنوان مثال افتادن لپ تاپ از ارتفاع، وارد شدن فشار بیش از حد به آن، باز و بسته کردن مداوم و … .  قاب لپ تاپ یکی از قطعات بسیار مهم و حساس است که باید برای تعمیر آن دقت عمل و حساسیت زیادی خرج شود تا نتیجه بخش و رضایت بخش باشد. گاهی تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس موثر است و میتواند مشکل دستگاه رو رفع کند و گاهی نیز مشکل آنقدر شدید و عمیق است که باید حتما قاب تعویض شود. در هر صورت نیاز است تا تعمیرکار و تکنسین مجرب تعمیر لپ تاپ اسوس ، دستگاه را بررسی و مسیر تعمیر یا تعویض رو انتخاب و اجرا کند.

تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

خدمات مربوط به تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

  • بازسازی تمامی قاب های پلاستیکی و فلزی انواع لپ تاپ ایسوس
  • بازسازی و تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس در انواع مدل ها
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ ایسوس
  • تعویض قاب انواع لپ تاپ ایسوس
  • ترمیم و اصلاح شکستگی های احتمالی قاب انواع لپ تاپ ایسوس با روش های اصولی
  • خدمات صافکاری و نقاشی انواع قاب های فلزی لپ تاپ ایسوس

نحوه تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس ابتدا عیب یابی انجام می شود. عیب یابی مشخص می کند که باید چه مسیری برای رفع مشکل پیش گرفته شود. اگه نیاز به تعویض قاب باشد، فاز تعویض به صورت جداگانه پیش گرفته می شود، اما اگه خرابی و احتمالا شکستگی قاب جزئی باشد، به کمک چسب های مخصوص محل شکستگی ترمیم خواهد شد.

 پس از ترمیم شکستگی قاب لپ تاپ، ترفندهایی نیز به کار گرفته می شود تا محل چسب کاری قابل مشاهده نباشد و کاملا نامحسوس باشد. گاهی در قسمت قاب، لولا یا شاسی نیز ایراداتی دیده میشود که همگی با  تعویض قاب لپ تاپ رفع میشوند.

هزینه تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس

هزینه تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس بسته به جنس این قطعه و کیفیت قاب دارد. و این را هم باید در نظر بگیرید قاب های فلزی لپ تاپ های ایسوس معمولا قیمت بالایی داشته و در مقابل قاب های پلاستیکی، هزینه کم تری دارند. در نهایت می توان گفت که تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس جزو تعمیرات گران قیمت لپ تاپ ایسوس نیست؛ اما در نهایت همه چیز به مدل لپ تاپ ایسوس، جنس و میزان آسیب دیدگی قاب بستگی دارد.

تعویض قاب لپ تاپ ایسوس

در بخش قبلی نیز اشاره شد که اگه آسیب وارد شده به قاب لپ تاپ شدید و عمیق باشد، برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس چاره ای جز تعویض آن  باقی نخواهد ماند. بنابراین زمانی که قرار است تعویض قطعه انجام شود، حتمانیاز است تا از یک نمونه اورجینال استفاده شود تا کارایی درستی داشته باشد. 

برای تعویض قاب لپ تاپ ایسوس باید از مرکزی معتبر کمک بگیرید، به علت آنکه تعویض موفقیت آمیز منوط به داشتن یک قاب مشابه‌ است. با توجه به این موضوع، پیدا کردن قاب مشابه لپ تاپ کار سختی است، پس حتما به مراکزی مراجعه کنیند که صفر تا صد خدمات تعویض قاب لپ تاپ ایسوس رو ضمانت می کنند و با گارانتی های معتبر ارائه میدهند. مجهز بودن  مرکز تعمیراتی باعث میشود که کاربران بدون هیچ نوع سردرگمی و بلاتکلیفی تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس را انجام دهند.

تعویض قاب لپ تاپ ایسوس

پیشگیری از خرابی قاب لپ تاپ ایسوس

برای پیشگیری از خرابی قاب لپ تاپ ایسوس و در نهایتا تعویض آن، بهترین کار این است که موقع باز و بسته کردن درب لپ تاپ آن را به آرامی باز و بسته کنید. توجه داشته باشید که هیچ وسیله ای بین درب و کیبورد لپ تاپ قرار نگرفته باشد. 

نکته مهم دیگر این است که هیچ نوع وسیله ای را روی لپ تاپ قرار ندهید  حتی وسایل سبک و کوچک. لپ تاپ را در مکان های امن و ترجیحا دور از ارتفاع قرار دهید . از کاور متناسب با مدل لپ تاپ خود استفاده کنید تا آسیب های احتمالی به قاب دستگاه رو کنترل کنید.

برای برطرف کردن مشکلات ال سی دی لپ تاپ ایسوس تنها با یک  تماس مشاوره رایگان دریافت کن!

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران آماده رائه خدمات انواع محصولات ایسوس  به کاربران است. با مراجعه به این نمایندگی راحتی و امنیت را حس خواهید کرد. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران افتتاح شده است و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران ارائه میدهد. 

تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ایسوس در تهران همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی انجام خواهد شد. به کمک نمایندگی ایسوس در تهران خریدی متمایز خواهید داشت ودر ادامه نیز از خدمات پس از فروش متمایز تر نیز بهره مند خواهید شد.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری