جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض تاچ موبایل ایسوس

امروزه در سراسر دنیا، بسیاری از کاربران گوشی های موبایل، از اسمارت فون های لمسی استفاده میکنند. این گوشی ها در مدل های بسیار متنوع و در برند های مختلف تولید شده اند. علی رغم امتیازات بسیاری که در اختیار کاربران اسمارت فون ها، قرار میگیرد، لازم به ذکر است که این گوشی ها از حساسیت بیشتری نسبت به گوشی های معمولی برخوردارند.

از مهم ترین حساسیت های این دستگاه ها میتوان به خرابی تاچ اشاره کرد. چرا که این گوشی ها مدت هاست که به صورت لمسی ساخته میشوند. آن چه با نام تاچ از آن یاد میکنیم در واقع صفحه ی لمسی خازنی حساسیست که به واسطه ی لمس آن توسط انگشت، گوشی موبایل از خود واکنش نشان میدهد. این صفحه در اصل مجموعه ای از چند لایه است که هر کدام اسم و کارایی متفاوتی دارند.

بروز آسیب در تاچ موبایل میتواند به دنبال آسیب در هر یک از این لایه ها ایجاد شده باشد. یکی از آسیب های متداولی که گوشی های موبایل ایسوس و سایر گوشی های موبایل احتمال مواجهه با آن ها را دارند، خرابی یا شکستگی تاچ است. در بسیاری از مواقع کارشناسان تعمیر موبایل ایسوس برای مرتفع سازی مشکل، لازم است اقدام به تعویض تاچ موبایل ایسوس کنند.

این اقدام از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. این حساسیت ایجاب میکند که در این زمینه به ارائه ی اطلاعات بیشتری بپردازیم. همچنین در صورتی که از کاربران تبلت ها هستید می توانید مقاله ی تعویض گلس تبلت ایسوس را مطالعه نمایید.

تعویض تاچ موبایل ایسوس

ساختار تشکیل دهنده ی تاچ موبایل ایسوس

گوشی های موبایل ایسوس علی رغم کیفیت بالایی که در ساختار صفحه ی لمسی شان مورد توجه قرار گرفته، در برابر ضربات سخت یا برخورد با آب آسیب پذیر هستند. به عقیده ی کارشناسان تعویض تاچ موبایل ایسوس ، کاربران این محصولات لازم است با ساختار ال سی دی گوشی خود، آشنایی داشته باشند تا در صورت بروز حادثه بدانند چه قطعاتی در گوشی آن ها نیاز به تعویض دارند.

از لحاظ مونتاژ صفحه نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده؛ شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی ایسوس، ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین که البته تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی هست که همواره ذهن کاربران را به خودش مشغول کرده. لازم است بدانید ال سی دی (مخفف عبارت  Liquid Crystal Display   به معنای صفحه نمایش کریستال مایع) صفحه ساخته شده از کریستال مایع ست که رنگ های متفاوتی را تولید میکند.

چگونگی تعویض تاچ موبایل ایسوس

آن چه بسیاری از کاربران در مواقع بروز آسیب به تاچ گوشی موبایل خود، بیم آن را دارند، وارد شدن آسیب به خود ال سی دی است. با وارد شدن آسیب به ال سی دی کارشناس تعمیرات موبایل ایسوس ، چاره ای جز تعویض تاچ موبایل ایسوس ندارد. این اقدام از پر هزینه ترین خدمات مراکز تعمیر به شمار میرود. کاربران لازم است بدانند که اگر شکستگی تنها شامل گلس موبایل شود تاچ گوشی سالم می ماند. هزینه ی تعویض گلس مختصر است و پیچیدگی چندانی ندارد.

تعویض تاچ موبایل در نمایندگی موبایل ایسوس

از آن جا که شکستگی تاچ و آسیب دیدگی ال سی دی گوشی های ایسوس یکی از متداول ترین مشکلات به شمار میرود، نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس یکی از اصلی ترین خدمات خود را در حوزه ی تعویض تاچ موبایل ایسوس به کاربران محترم ارائه میدهد. فرایند تعویض تاچ موبایل ایسوس نیازمند دقت و مهارت ویژه ایست که کارشناسان با گذراندن دوره های تخصصی و کسب تجربیات مرتبط موفق به کسب آن ها خواهند شد.

تعویض تاچ موبایل در نمایندگی موبایل ایسوس با بهره گیری از آرشیو کامل قطعات اورجینال ایسوس با بالا ترین کیفیت ممکن به انجام میرسد. اولویت اصلی نمایندگی بر مقرون به صرفه تمام شدن هزینه های تعمیر قرار گرفته است و تعویض تاچ موبایل  به عنوان آخرین گزینه به انجام میرسد. کاربران عزیز میتوانند ضمن برقراری تماس با مشاوران این مجموعه، از جزییات و قیمت این خدمات اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تعمیر تاچ ال سی دی گوشی ایسوس

آیا امکان تعمیر تاچ گوشی ایسوس وجود دارد؟

تعویض تاچ تبلت ایسوس و دیگر برندها هزینه بر است و به همین دلیل، تعمیرکاران ما نهایت توان فنی خویش را به کار می بندند تا این بخش را تعمیر کنند. اگر نمایشگر نشکسته باشد، می توان با اقداماتی همچون مصرف رم، کالیبره کردن نمایشگر، فعال کردن  GPU 2D Rendering ، تست مولتی تاچ و دیگر اقدامات نرم افزاری، مشکل تاچ را حل کرد. اما این راهکارها همیشه موثر نیستند و اگر آسیب دیدگی فیزیکی وجود داشته باشد، راهی جز تعویض تاچ و البته صفحه نمایش به طور کامل نیست.

هزینه تعویض تاچ تبلت asus چقدر است؟

باید بدانید که هزینه تعویض تاچ تبلت ایسوس و دیگر برندها بالاست. به این دلیل که در بیشتر گوشی ها و تبلت ها، تاچ و ال سی دی به یکدیگر متصل هستند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد. بنابراین تعویض تاچ، درواقع همان تعویض صفحه نمایش است و هزینه بالایی دارد. نمایشگر گران ترین قطعه تبلت و موبایل است و نمونه اورجینال آن، گران است. با این حال اگر مشکل نرم افزاری باشد، معمولا لازم نیست هزینه زیادی بابت تعمیر تاچ و رفع ایرادات آن پرداخت کنید

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری