جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سرویس در محل محصولات ایسوس

سرویس در محل محصولات ایسوس به ویژه برای دستگاه هایی ارائه می گردد که جابجا کردن آنها برای کاربران سخت است. به عنوان مثال کامپیوتر و آل  این وان ایسوس که انتقال آنها به تعمیرگاه برای افراد هزینه بر و زمان بر است. در این سرویس، تیم تعمیرات به آدرس مشتری مراجعه کرده و دستگاه را در همان محل تعمیر می کنند. کافی است با نمایندگی مجاز ایسوس تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تا تیم تعمیر، در اولین فرصت به آدرس شما مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

در مورد دستگاه هایی همچون موبایل و تبلت و لپ تاپ نیز می توانید از سرویس پذیرش و تحویل در محل استفاده کنید. به این ترتیب که تکنسین با محل مورد نظر شما آمده و دستگاه را به واحد تعمیرات نمایندگی ایسوس می برند. پس از تعمیر تخصصی، محصول مجددا در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

سرویس در محل کامپیوتر ایسوس

سرویس در محل کامپیوتر ایسوس، در راستای راحتی آن دسته از کاربرانی راه اندازی شده است که به هر دلیلی امکان حضور در تعمیرگاه و تحویل دستگاهشان را ندارند. چنانچه شما هم جزء این افراد هستید، کافی است با نمایندگی مجاز ایسوس در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست دریافت خدمات تعمیر در محل کامپیوتر را ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های مورد نیاز را جهت حضور در محل انجام می ‌دهند.

سپس در اولین فرصت، تیم تعمیرات کامپیوتر asus در محل به آدرس شما اعزام شده و اقدامات لازم را در راستای عیب یابی و تعمیر تخصصی رایانه انجام می دهند. سرویس در محل کامپیوتر ایسوس با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه است و در صورت نیاز، می توانید هرگونه ایراد و اشتباه احتمالی را پیگیری کنید.

سرویس در محل آل این وان ایسوس

اگر به هر دلیلی نمی توانید برای تعمیر کامپیوتر چند کاره خود به تعمیرگاه مراجعه کنید، کافی است با نمایندگی رسمی ایسوس تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست تعمیرات آل این وان ایسوس در محل، تیم پشتیبانی با شما تماس می گیرند. همکاران ما اطلاعاتی از قبیل آدرس، مدل دستگاه و … را از شما می گیرند و تیم تعمیرات را به محل مورد نظرتان اعزام می کنند.

بعد از حضور تعمیرکار در محل کار شما و بررسی دقیق AIO و بخش های مختلفش، اقدامات لازم در حضور شما انجام می شوند. سرویس در محل آل ان وان ایسوس، شامل عیب یابی تخصصی دستگاه و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده این محصول می گردد.

پذیرش و تحویل در محل لپ تاپ ایسوس

اگر وقت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه و ترمیم لپ تاپ تان ندارید، می توانید از سرویس کاربردی نمایندگی asus استفاده کنید. پذیرش و تحویل لپ تاپ ایسوس در محل سرویسی است که در راستای راحتی هرچه بیشتر مشتریان عزیز راه اندازی شده است. به واسطه این سرویس شما می توانید بدون مراجعه به مرکز تعمیرات، لپ تاپ خود را تعمیر کرده و شاهد رفع مشکلات آن باشید.

همکاران متخصص ما در واحد تعمیرات نمایندگی لپ تاپ ایسوس، به محل مورد نظر شما اعزام شده و ضمن تحویل گرفتن لپ تاپ، آن را به مرکز تعمیرات می برند. سپس با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، اقدامات مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ ایسوس را انجام داده و مجددا آن را در آدرس قبلی به شما تحویل می دهند.

پذیرش و تحویل در محل موبایل ایسوس

پذیرش و تحویل در محل موبایل ایسوس با این هدف ارائه می شود که کاربر متحمل کمترین زحمت برای ترمیم گوشی خود شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که با نمایندگی مجاز asus در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. سپس تقاضای دریافت خدمات را ثبت کرده و منتظر مراجعه همکاران ما باشید.

پس از اینکه مشاوران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس محل مورد نظر، نوع و مدل دستگاه و نیز ایراد موجود در آن را از شما دریافت کردند، گوشی را با خود به نمایندگی تعمیرات ایسوس می برند. سپس موبایل شما به صورت تخصصی عیب یابی و ترمیم می گردد و در نهایت در همان آدرس قبلی، به شما تحویل داده می شود.

Rate this post
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید