جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کامپیوتر ایسوس

تعمیر کامپیوتر ایسوس با روشهای نوین علمی در نمایندگی رسمی ایسوس انجام میگردد. رایانه یا کامپیوتر ابزاری است که بر روی آنچه به آن میدهند ( و اصطلاحاً‌ به آن ورودی گفته میشود ) عملیاتی انجام میدهد که به آن پردازش میگویند و نتیجه مطلوب را به دست میدهد که خروجی نامیده میشود. واژه‌ نسل برای تقسیم بندی مراحل پیشرفت و تکامل کامپیوتر ها به کار می ‌رود. هر از گاهی تحولات مهمی در زمینه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ها پدید آمده است. دامنه‌ این تغییرات به حدی بوده است که اصطلاحاً‌ گفته میشود نسل جدیدی از کامپیوتر به وجود آمده است.

تعمیر کامپیوتر ایسوس از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل صورت میگیرد. چنانچه کاربران مایل به تعمیر دستگاه خود در مرکز باشند باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. اما توصیه مرکز تعمیرات ایسوس استفاده از اپشن سرویس در محل است. مدریت مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس شرایطی را فراهم کرده است تا نیازی برای مراجعه به یک مکان فیزیکی باقی نماند. ما کارشناس متخصص خود را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل شما میفرستیم. بدیهی است از این طریق میتوانید بر نحوه عملکرد تکنسین نظارت داشته باشید.

تعمیر کامپیوتر ایسوس

تعمیر کامپیوتر ایسوس و دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس

تعمیرکاران مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس در دیگر واحدهای تعمیرات به رفع ایراد سایر محصولات ایسوس میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز در قالب تفکیک شده راه اندازی شده است. این کارگاهها مجهز به ابزارآلات مدرن و درجه یک میباشند. مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با بکارگیری دو عنصر تجهیزات پیشرفته و کارشناسان متخصص بهترین خدمات ترمیم و بازیابی را ارائه میکند.

انواع رایانه عبارت است از:

 

  • کامپیوترهای بزرگ (Main Frame)
  • کامپیوترهای کوچک (Mini Computer)
  • ریز کامپیوترها (P.C) یا (Micro Computer)

بخشهای اصلی کامپیوتر شامل سخت افزار و نرم افزار میباشد. چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات ایسوس هستید ، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر ایسوس

 

  • بررسی و کنترل کلیه اجزای کامپیوتر ایسوس شامل : اتصالات، فن ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • کنترل ولتاژ مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • روغن کاری کلیه فن ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تخلیه گرد و غبار از کلیه منافذ ورودی هوا به داخل رایانه در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • انجام تنظیمات کلیه نرم افزارهای موجود جهت هماهنگی بیشتر با اجزای کامپیوتر
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس

 

  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم تعویض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستور ها / فت ها و … ) در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • تست کامل LCD و LED جهت جلوگیری از سوختگی پیکسل ، ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف High Voltage و …
  • تست کامل فرکانسهای مختلف و ولتاژگیری از کلیه قطعات الکتریکی جهت اطمینان از تقسیم جریان صحیح و رفع اشکالات در مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • بروزرسانی و باز کردن انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان

اخبار کامپیوتر ایسوس و دیگر خبرها

مرکز تعمیر کامپیوتر ایسوس با هدف بروزرسانی اطلاعات کاربران بخش اخبار را در سایت طراحی کرده است. این خبرها پس از بررسی و ویرایش و اطمینان از موثق بودن منبع در اختیار شما عزیزان قرار داده میشوند. تعمیر کامپیوتر ایسوس نیاز به حضور کارشناسان علم الکترونیک ، سخت افزر و نرم افزار دارد. نمایندگی مجاز ایسوس برای جذب تعمیرکاران توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است.

سخت افزار رایانه (Hardware) مجموعه ای از عناصر فیزیکی و قابل لمس در کامپیوتر است. مانند مدارهای الکترونیکی ، ترانزیستور ها و IC ها. نرم افزار رایانه (Software) برنامه های کاربردی و برنامه های سیستم هستند که توسط انسان نوشته میشوند. درواقع نرم افزار ، رابط بین کاربر رایانه و سخت افزار است. با کلیک روی لینک اخبار ایسوس و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

تعمیر کامپیوتر ایسوس

انواع کامپیوتر ایسوس و دیگر محصولات

کمپانی ایسوس بزرگترین تولید کننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است. نمایندگی ایسوس ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس‌های مرتبط با تعمیر، ارتقاء، بهبود و بهسازی محصولات این شرکت است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: مادربرد، سرور، کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع، کارت گرافیک ، موبایل، روتر ، قطعات شبکه و …. .

شرکت ایسوس (ایسوستک) توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه ای ایسر مشغول بودند، راه اندازی گشت. در حال حاضر این شرکت با پشت سرگذاشتن فراز و نشیب های بسیار صادرکننده محصولات خویش به پنج قاره جهان است. جدیدترین محصولات ایسوس در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات ایسوس

تعمیر کامپیوتر ایسوس و انواع بوردهای الکترونیکی آن در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان انجام می‌گیرد. کاربران ایسوس خواستار توضیحاتی در باب شیوه‌های تعمیر و رفع برخی از اختلالات رایج در دستگاه های ایسوس هستند. از همین رو مهندسان این مرکز درصدد برآمده‌اند تا با تخصیص فضایی در وب‌سایت این مرکز، پاسخگوی پرسش‌های دریافت شده از سوی شما باشند.

شما نیز می‌توانید پرسش‌های خود را با مهندسان مرکز تعمیرات ایسوسدر میان گذاشته تا در صورت امکان با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی ارائه شده در این وب‌سایت، اشکالات دستگاه‌های خویش را رفع نمایید. رایج‌ترین سوالات متداول تعمیرات ایسوس در زیر آورده شده است.

تعمیر کامپیوتر ایسوس

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس سالهاست به عنوان برترین و قدرتمندترین کمپانی در زمینه تعمیر و فروش محصولات شرکت ایسوس فعالیت میکند. این مرکز در طی این سالها همواره به عنوان مرکز معتمد و منتخب مشتریان مطرح بوده است. از مهمترین دلایل موفقیت نمایندگی ایسوس توجه، استقبال و رضایت مشتریان از این مرکز میباشد.

این استقبال دلایل مختلفی دارد که عبارتند از: بکارگیری متخصصین حرفه ای، استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، عیب‌یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت جهت تعویض، تعهد و توجه به اصول اخلاقی و… .

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری