جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A

لپ تاپ های گیمینگ همیشه مورد نظر گیمرها بوده و هستند و با توجه به توانایی های خود توانسته اند تا حد نسبی باعث رضایت گیمرها شوند. شرکت ایسوس یکی از شرکت ها پیشگام در زمینه تولید و ساخت لپ تاپ های گیمینگ است که در این عرصه تجربه بالایی دارد. ایسوس با بهبود سری لپ تاپ های ROG خود تحولی عظیم در عرصه لپ تاپ های گیمینگ به وجود آورد. در این قسمت قصد داریم به بررسی لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A بپردازیم.

در این محصول از کارت گرافیک 8 گیگابایتی NVIDIA Geforce RTX2070M با حافظه اختصاصی DDR5 استفاده شده است که به شما امکان پردازش ویدیوهای سنگین را می دهد. به کار بردن این کارت گرافیک در کنار صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD به شما فریم ریت بالایی می دهد. از دیگر امکانات سخت افزاری دستگاه می توان به رم 16 گیگابایتی و هارد یک ترابایتی اشاره کرد.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A

صفحه نمایش لپ تاپ ROG Strix G531GW – A ایسوس

در لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A از یکی از سریع ترین صفحه نمایش های موجود در بازار بهره گرفته شده است. این صفحه نمایش Full HD دارای رزولوشن تصویر 1920*1080 می باشد. صفحه نمایش این محصول با صفحه نمایش 15.6 اینچی خود دارای پنل IPS نیز می باشد. لپ تاپ ROG Strix  با سرعت پاسخگویی 3 میلی ثانیه و Refresh Rate 240 هرتزی تصاویری واضح و با کیفیت و بدون هیچ گونه افتی را به شما نمایش می دهد. شما در هنگام گیم با این دستگاه می توانید فریم ریت بالایی را از لپ تاپ دریافت کنید. با دریافت فریم ریت بالا، تصاویری با کیفیت بالاتر و روان تر را تجربه می کنید. یکی از قابلیت های به کار رفته در این محصول، به کار بردن صفحه مات در صفحه نمایشگر آن است. صفحه مات مانع بازتاب نور می شود و باعث افزایش دقت گیمر می شود.

برای تعمیر لپ تاپ ایسوس به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

کیفیت ساخت لپ تاپ ایسوس راگ استریکس G531GW – A

از نوآوری های این لپ تاپ استثنایی می توان به استفاده از کربن فشرده و فلز در ساخت این محصول اشاره کرد که باعث استحکام بیش از پیش لپ تاپ می شود. در بخش زیرین لپ تاپ و کیبورد، از جنس کربن فشرده هستند که به خوبی قابل مشاهده است. طراحی سه بعدی سیستم خنک کننده در قدرت دستگاه تاثیر فراوانی داشته است. افزایش تیغه های کولینگ باعث بهبود 17 درصدی سیستم خنک کنندگی دستگاه شده است. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A در برابر عواملی چون رطوبت، آب، گرما و … نیز مقاومت بالایی دارد.

خرید لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A

بدون شک این لپ تاپ یکی از بهترین کانفیگ های سری ROG می باشد که تجربه متفاوتی از گیم را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای گیم و مالتی مدیا مناسب می باشد. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A نسبت به امکاناتی که دارد، دارای قیمت مناسبی است. برای خرید این محصول می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل کنید.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A

توضیحات تکمیلی لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A

لپ تاپ ایسوس ROG Strix G531GW – A  با داشتن سخت افزاری قدرتمند از پس هرکاری بر می آید. ایسوس در طراحی این محصول شکل فن ها را کاملا تغییر داده است، همچنین در این محصول شاهد بهبود کیفیت تصویر و بهره بردن از نسل جدید پردازنده اینتل بودیم، این سری عملیات انجام شده باعث محبوبیت بیش از پیش لپ تاپ ایسوس ROG Strix  شده است. این محصول عملکرد بی نظیر خود را مدیون پردازنده نسل نه شرکت اینتل می باشد. پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ از نوع Intel Core i7 Coffee Lake است. فرکانس پردازنده ی این محصول از 2.9 تا 4.5 متغیر است. پردازنده ی به کار رفته در این محصول شش هسته ای است و دارای حافظه Cache 12 مگابایتی را دارد. این محصول توانایی انجام هر کاری را دارد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید