جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

چرا لپ تاپ ایسوس زیاد اینترنت استفاده می کند؟ یا به به تعبیر دیگری دغدغه مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ ، مسئله است که بسیاری از کاربران زمانی که به ناگاه با حجم کم اینترنت خود مواجه می شوند، از خود یا از کسانی که در این زمینه سر رشته دارند، می پرسند. داشتن اینترنت در دنیای امروز، امری حیاتی و غیر قابل انکار است، اما چرا گاهی مصرف نت در لپ تاپ به طرز چشمگیری بالا می رود.

این سوال که چرا لپ تاپ ایسوس زیاد اینترنت مصرف می کند، برای بسیاری از کاربران پیش می آید، زیرا با وجود عدم استفاده از مرورگر یا برنامه های دیگری که احتیاج به اینترنت دارند، باز هم از ترافیک آنها کاسته می شود و در نهایت از اینترنت آنها کم می شود. به واقع چه کسی در مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ مقصر است، ویندوز لپ تاپ، ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی، برنامه های موجود در لپ تاپ یا هر چیز دیگری …

در ادامه تلاش می کنیم عللی را که باعث مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ ایسوس می شود، بررسی و شناسایی کنیم. همراه ما باشید

می خوای بدونی چه طوری می تونی عمر باتری لپ تاپ رو چند برابر کنی؟ پس با این مقاله همراه من باش 😉

مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

دلایل مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

ویندوز متهم ردیف اول مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

ویندوز برای تنظیمات اولیه خود همواره و پشت سر هم به دنبال بروز رسانی خود است. هر چند که همه این بروز رسانی ها لازم است، ولی می توانید تنظیمات را به گونه ای تغییر دهید که زمان به روز رسانی را خودتان انتخاب کنید و برای اجرای به روز رسانی شخصا دستور را پذیرش یا رد را صادر کنید.

My Computer / Properties/ Windows Update/ Change Settings

و در نهایت گزینه عدم بروز رسانی اتوماتیک » و « پرسیدن از کاربر برای دانلود و نصب بروز رسانی » را انتخاب کنید.

مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

برنامه آفیس و محصولات Adobe

وقتی لپ تاپ ایسوس زیاد اینترنت استفاده می کند، به سراغ  برنامه آفیس و محصولات Adobe بروید و تنظیمات بروز رسانی خودکار را در قسمت تنظیمات آنها غیر فعال کنید

در مصرف زیاد اینترنت آنتی ویروس ها هم تقصیر کار هستند

بدیهی است که جلو این کار را نمی توانید بگیرید، زیرا تبعات بدی به دنبال خواهد داشت، فقط بدانید که یکی از پرمصرف ترین برنامه های اینترنتی آنتی ویروس ها هستند.

مرورگر ها و برنامه های دانلود

این دو مورد هم در مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ مظنون هستند .ویروس ها و تروجان ها هم در دزدی اینترنت لپ تاپ نقش دارند

از نرم افزار های تشخیص ترافیک مصرفی برای شناسایی این ویروس ها و ترجان ها استفاده کنید. مثلا نرم افزار BWMeter  برای تشخیص این ویروس ها می تواند کمک خوبی باشد.

مصرف زیاد اینترنت در لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ یک نمونه از محصولات ایسوس است که می تواند دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود. این دستگاه با وجود کیفیت بالای خود، معمولا پس از مدتی درگیر اختلالاتی می شود که در اکثر آنها کاربر نقشی اساسی دارد.

در هر صورت در واحد تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسوس می توانید به کمک تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و متخصص همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را برطرف کنید. در این واحد تمامی خدمات همراه با گارانتی رسمی و کتبی است.

واحد های تعمیراتی ایسوس

هر یک از واحد های تعمیراتی ایسوس در فضایی جداگانه و مستقل راه اندازی شده اند. این واحد ها به ابزار و تجهیزاتی مدرن و پیشرفته مجهز هستند که مسیر عیب یابی، ترمیم ، تعمیر و تعویض را برای تعمیرکاران و کاربران امن و ایمن می سازند. تعمیرکاران هر بخش هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه طلایی و طولانی دارند و می توانند با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه مسیر درست را برای بهبود وضعیت هر یک از محصولات ایسوس انتخاب و اجرا کنند.

مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی،سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند نمونه هایی از محصولات ایسوس  است که هر کدام در واحدی جداگانه و به صورت کاملا تخصصی بررسی و ارزیابی می شوند. شماره های تماس واحد تعمیرات ایسوس را از وبسایت رسمی نمایندگی ایسوس بیابید و تماس بگیرید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس درگاهی امن و مورد اطمینان است که مسیر تهیه هر یک از محصولات ایسوس را سهل و ساده می کند. این نمایندگی با کیفیت بسیار بالا در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت ویژه و گسترده دارد. در تنها نمایندگی رسمی ایسوس در ایران می توانید ضمن استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، از امکانات و تسهیلات بسیار گستردهتری نیز بهره مند شوید.

در این نمایندگی می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات کاملی به دست آورید و هنگام خرید با آگاه بیشتری گزینه درست را انتخاب کنید. نمایندگی ایسوس برای جلب رضایت کاربران خود از هیچ کوششی دریغ  نمی کند و همواره تلاش می کند اصل مشتری مداری را به بهترین شکل ممکن اجرا سازد.

رضایت مشتریان و معرفی این نمایندگی توسط کاربران به یکدیگر گواه موفقیت نمایندگی مجاز ایسوس است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری