جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس

همونطور که اطلاع دارین، بخش مهمی از کیفیت تصاویر سیستم های کامپیوتری، به خاطر وجود کارت گرافیک در این دستگاه ها هست. کارت گرافیک، داده های صفر و یک سیستم رو به شکل ها و تصاویر گرافیکی تبدیل میکنه تا بتونین راحت تر با سیستم تون ارتباط برقرار کنین.

یکی از مدل های جدید کامپیوتر که به دلیل کاربری متفاوتش مورد توجه قرار گرفته، آل این وان هست. این محصول هم کارت گرافیک داره و اتفاقا به دلیل طراحی ویژه دستگاه و فشرده بودن قطعات، حساسیت خیلی بالایی هم داره. همین مساله هم باعث شده که بررسی و تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس ، کار حساسی باشه و نیاز به مهارت و تخصص بالایی داشته باشه. هر نوع اشتباه در روند ترمیم این قطعه میتونه باعث خرابی های بیشتر اون بشه و هزینه ی شما رو بیشتر کنه.

برای ترمیم بی نقص کارت گرافیک و جلوگیری از بروز ایرادهای جدی تر در این محصول، میتونین از تکنسین های مجرب تعمیر آل این وان ایسوس در نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرین. در ادامه ی این مقاله هم، شما همراهان عزیز رو با جزئیات بیشتری در مورد کارت گرافیک آل این وان asus و تعمیرات این قطعه آشنا می کنیم؛ همراهمون باشین.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس

نقش کارت گرافیک در آل این وان چیست؟

کارشناس های آی تی معتقدن که کارت گرافیک، جزء قطعات مهم و اصلی کامپیوتر محسوب میشه و خرابی اون میتونه کیفیت تصاویر رو به شدت دچار مشکل کنه. این قطعه به عنوان واحد پردازشی کامپیوتر شناخته میشه و زبان صفر و یک رو به یک زبان قابل درک برای کاربرا تبدیل میکنه. نقش اصلی GPU یا کارت گرافیک اینه که کمک کنه شما به عنوان کاربر، انواع تصاویر، فونت ها، گرافیک ها و … رو در کامپیوتر چند کاره تون مشاهده کنین.

خرابی کارت گرافیک مشکلات متعددی رو در عملکرد سیستم ایجاد میکنه به خصوص اگه گرافیست باشین، شما رو حسابی توی دردسر میندازه. توجه داشته باشین که بررسی و تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس ، نیاز به مهارت و تخصص بالایی داره و به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام بشه.

برای انجام هرچه بهتر این فرایند، میتونین از متخصصین مجرب نرم افزار و سخت افزار در نمایندگی تعمیرات ایسوس مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

علائم خرابی کارت گرافیک کامپیوتر چند کاره

اگه علائم و نشانه های خرابی کارت گرافیک آل این وان ایسوس رو بدونین ، میتونین ایرادهای این قطعه رو تشخیص بدین و با تعمیر یا تعویض به موقع اون، مانع از بروز مشکلات جدی تر در دستگاه بشین. یکی از مهم ترین علائم خرابی کارت گرافیک آل این وان، مربوط به زمانی هست که هیچ تصویری از صفحه نمایش پخش نمیشه.

همچنین نمایش تصاویر به صورت به هم ریخته، شطرنجی شدن تصاویر در صفحه نمایش، به هم ریختن رنگها و ارائه ی تصویر سیاه در صفحه نمایش هم از بروز مشکل در قطعه ی مورد بحث نشأت می گیرن. گاهی ممکنه که به محض اجرا کردن یک برنامه یا نرم افزار گرافیکی، سیستم هنگ کنه و هیچ عملیاتی انجام نده. در این صورت هم پای کارت گرافیک در میونه.

گیر کردن تصویر، باد کردن و خال زدگی چیپ گرافیک، بوق زدن هر دو سمت خازن های سرامیکی smd دور تا دور چیپ در تست سلامت چیپ، ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش، ریست شدن و نمایش ارور Blue Screen  بعد از نصب درایور گرافیک و نمایش تصویر به رنگ آبی هم جزء نشانه های از کار افتادن یا بروز مشکل در کارت گرافیک آل این وان asus به شمار میره.

تعمیر کارت گرافیک آل این وان ایسوس

تعویض کارت گرافیک آل این وان ایسوس

تلاش همکارای مجرب و متعهد ما در نمایندگی مجاز ایسوس مرکز سخت افزار ایران اینه که کارت گرافیک آل این وان ایسوس رو تعمیر کنن و تا جایی که میشه از تعویضش جلوگیری کنن. ولی گاهی شدت آسیب دیدگی این قطعه خیلی بالاس و راهی جز تعویضش باقی نمی مونه.

در این شرایط، باید هرچه سریع تر، قطعه ی مورد بحث تعویض بشه تا مشکلات اون بیشتر نشه. البته توجه داشته باشین که روند تعویض این قطعه، کار تخصصی و حرفه ای هست و باید توسط تکنسین های مجرب انجام بشه.

همچنین ضروری هست که از کارت گرافیک اورجینال برای جایگزینی استفاده بشه تا کامپیوتر مورد نظر بتونه عملکرد مناسبی داشته باشه.

قطعات بی کیفیت، به سایر بخش های دستگاه هم آسیب میرسونه و عملکرد کلی اون رو با مشکلات جدی مواجه می کنن. تعیمرکارای فعال در نمایندگی مذکور، ضمن استفاده از قطعه ی اورجینال، تضمین میکنن که آل این وان ایسوس شما بدون کوچک ترین خطایی کار کنه.

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران ، یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ، تبلت، پروژکتور و … کمپانی بزرگ asus محسوب میشه. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی رو به کاربرا ارائه کرده.

عرضه ی جدیدترین تولیدات ایسوس به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات تخصصی، بررسی و ترمیم انواع محصولات برند مورد بحث و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستن که نمایندگی مجاز این برند در مرکز سخت افزار ایران، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام میده. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می تونین از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی ایسوس در تهران به ویژه در زمینه تعمیرات تخصصی بهره مند بشین.

 

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری