جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چرا لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه؟

وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه سیل عظیمی از سوالات و پرسش ها به سمت مغز کاربر راهی میشه که مگه من چه کار کردم که حالا لپ تاپم روشن نمیشه. این دغدغه توی شرایطی که همه ما داریم اونو تجربه می کنیم، خیلی بیشتر و پر رنگ تره. خریدن لپ تاپ برای قشر زیادی از جامعه توی این شرایط اقتصادی کاری سختیه و حتی گاهی تعمیر کردن اون هم به اندازیه خریدنش سخت میشه.

برای همین هم هست که وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه نگرانی های رنگارنگی سراغمون میاد که ما رو سردرگم میکنه. کاربر عزیز و گرامی، اگه لپ تاپ ایسوس شما تا حدی خراب شده که دیگه روشن نمیشه، با نگرانی و اضطراب نمیتونین این مشکل رو حل کنین. بهتره خونسردی خودتون رو حفظ کنین و امیدوار باشین که با انجام یه تعمیر محدود و مختصر مشکلتون حل بشه. قبل از هر اقدامی باید بدونین که چه عواملی باعث میشن که لپ تاپ شما روشن نشه.

باتری لپ تاپت خراب شده و روشن نمیشه؟ تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ ایسوس رو حتما بخون 😉

لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه

دلایل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس

وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه، قبل از مراجعه به یه واحد تعمیراتی حتما حتما مواردی رو که در ادامه براتون شرح میدیم، بررسی کنین و اگه موفق به رفع این اختلال نشدین، از کارشناسای واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس کمک بگیرین؛

پریز برق

ممکنه زمانی که باتری رو برای شارژ شدن به منبع برق وصل کردین، از یه پریز برق خراب کمک گرفته باشین که شارژ باتری رو انجام نداده باشه و در واقع باتری شما کاملا خالی باشه.

کابل شارژ

وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه، مطمئن بشین که کابل شارژ لپ‌تاپ کاملا سالمه. برای تست سلامت کابل شارژ باید از ولت‌متر استفاده کنین.

باتری

باتری لپ‌تاپ ایسوس رو جدا کرده، حدود ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنین و سپس کابل رو به لپ‌تاپ وصل کنین و لپ‌تاپ رو روشن کنین؛ اگه لپ تاپ روشن شد، به این معنیه که باتری لپ تاپ شما معیوب و خرابه.

لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه

وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه چه کار کنیم؟

نشانه های حیاتی لپ تاپ ایسوس رو چک کنین

اگه تمام مواردی که توی قسمت قبلی بهش اشاره کردیم، بررسی کردین و مشکلتون حل نشد، باید یکمی جدی تر به موضوع نگاه کنین. پس با دقت نشانه های حیات لپ تاپ رو چک کنین و ببینین آیا صدای فن شنیده میشه یا نه؟ یا آیا لامپی روی صفحه کلید یا کناره‌ها روشن هست؟ یا حتی روشنایی صفحه رو چک کنین. در نهایت برای عیب یابی دقیق و برطرف کردن مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس، لپ‌تاپ رو به یه صفحه نمایش دیگه متصل کنین و عیب یابی رو دقیق تر انجام بدین. گاهی ممکنه خود صفحه نمایش دچار مشکل شده باشه؛

بررسی قطعات سخت افزاری

وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه ممکنه به دلیل خرابی و اختلال توی قطعاتی مثل هارد یا رم باشه. فراموش نکنین که اتصال نادرست این قطعات باعث میشن که دستگاه درگیر ایرادات و اختلالات مختلفی بشه و نهایتا روشن هم نشه؛ باید تمام این قطعات رو بررسی کنین. البته برای انجام این بررسی ها باید حتما از واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس کمک بگیرین چون این بررسی ها کاملا تخصصیه.

لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه

از دیسک ریکاوری کمک بگیرین

ممکنه موقع بوت، سیستم عامل متوقف بشه. در چنین شرایطی به احتمال زیاد در نصب سیستم عامل مشکل پیش اومده و بهترین کار اینه که برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس از دیسک بوت استفاده کنین. البته فراموش نکنین که وقتی لپ تاپ ایسوس روشن نمیشه، ممکنه عوامل دیگه ای هم دخیل باشن که بررسی اونا کاملا تخصصیه و فقط یه تعمیرکار و تکنسین ماهر باید اونو انجام بده.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس با ارائه جدیدترین محصولات ایسوس به صورت اورجینال، فراهم سازی خدمات پس از فروش در سطحی گسترده، تعمیرات تخصصی انواع محصولات ایسوس ، ارائه ضمانت نامه معتبر برای فروش و خدمات پس از فروش و… یکی از نمایندگی های معتبر و مجهزیه که مورد تایید بسیاری از کاربرای ایسوسه. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدمات و تسهیلات خیلی متنوع و مفیدی رو به کاربرا ارائه میده. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ایسوس همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبیه. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

Rate this post
اشتراک گذاری