جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

هنگ کردن موبایل ایسوس

تقریبا برای اغلب ما پیش آمده است که گوشی موبایلمان با هنگی و کندی زیاد در عملکرد خود مواجه شود. لازم است بدانیم که این مشکل برای همه ی گوشی های موبایل رخ میدهد و تنها به مدلی خاص اختصاص ندارد. این مقاله هم برای بررسی این مشکل در گوشی های ایسوس گردآوری شده است و خواندن آن میتواند برای کاربران، اطلاعات سودمندی به همراه داشته باشد. چرا که افزایش سطح آگاهی از چنین مشکلاتی میتواند به جلوگیری از وقوع آن منجر شود.

از آن جا که کاربرد گوشی های موبایل بسیار بالاست و تقریبا زندگی بدون آن ها سخت شده است، مشکل هنگ کردن موبایل ایسوس را میتوان از دردسر آورترین اختلالات آن دانست. عوامل و دلایل مختلفی در شکل گیری چنین اختلالی دخیل هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. همچنین لازم است اشاره کنیم که متخصصان و کارشناسان نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس ما نیز میتوانند در اسرع زمان مشکل گوشی موبایل ایسوس شما را تشخیص داده و تعمیرات موبایل را انجام دهند.

دلایل هنگ کردن موبایل ایسوس

همانطور که گفته شد، گوشی های موبایل ایسوس نیز مانند بسیاری از گوشی های موبایل، با مشکل هنگ کردن روبرو میشوند. دلایل مختلفی در هنگ کردن موبایل ایسوس نقش دارند که از مهمترین آن ها ویروسی شدن موبایل است.

احتمالا هر یک از ما تاکنون با چنین مشکلی روبرو شده ایم. ویروسی شدن گوشی موبایل ایسوس، که نتیجه ی آن Restart شدن ناخودآگاه گوشی، کند شدن میزان سرعت تلفن در تمامی بخش ها، عدم اجرای مناسب برنامه ها و… می باشد که به مرور همانند زنگ خطری برای کاربر خواهد بود.

 

کاربر باید فورا برخی اقدامات را برای جلوگیری از این موضوع انجام دهد. عوامل دیگری هم در هنگ کردن موبایل ایسوس ، تاثیر گذارند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

رفع مشکل هنگ کردن موبایل ایسوس

هنگ کردن موبایل ایسوس بیش از هر چیز، به مشکلات ویروس و یا پر شدن حافظه مربوط میشود. بهترین راهکار برای رفع چنین مشکلی، استفاده از رم های با ظرفیت بالاست تا کمتر در معرض پر شدن بیش از حد قرار بگیرد.

 استفاده از آنتی ویروسی های معتبر و مرغوب نیز میتواند مشکل هنگ کردن موبایل asus  را به میزان قابل توجهی برطرف کند. در کنار این گزینه ها، بستن برنامه های فعال در پس زمینه، خالی نگه داشتن حداقل 40 درصد از فضای رم، استفاه از گزینه ی ریست فکتوری گوشی موبایل ایسوس، میتواند به رفع چنین مشکلی کمک کند. در ادامه چند مورد از دلایل هنگ کردن گوشی asus  و چگونگی رفع مشکل را ذکر می کنیم.

ویروسی شدن موبایل ایسوس :

همانطور که اشاره شد، هنگ کردن موبایل ایسوس در بسیاری موارد به دلیل ویروسی شدن گوشی است. از مهم ترین کارها، می توان به نصب برنامه های ویروس کش معتبر و مجاز اشاره کرد که برای هر دیوایس لازم و ضروری است تا آن را از خطرات احتمالی نجات دهد.

پر شدن حافظه تلفن همراه :

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از کاربران به خاطر آن با هنگ کردن موبایل ایسوس روبرو میشوند، پر شدن حافظه ی گوشی است. با پاک کردن اطلاعات اضافه میتوان از این مشکل جلوگیری کرد.

نصب خودکار ویروس در دستگاه :

نصب خودکار ویروس در دستگاه را هم میتوان از عوامل موثر در هنگ کردن موبایل ایسوس به شمار آورد. در بیشتر مواقع، ویروس ها بصورت خودکار بر روی حافظه داخلی دستگاه نصب می شوند و به مرور از بین بردن آنها کار آسانی نخواهد بود.

 در این  شرایط بهتر است که ابتدا از مخاطبین و فایل های ضروری موجود در موبایل ایسوس یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس دستگاه را به حالت کارخانه یا اصطلاحا ” Reset ” کنید تا دستگاه به حالت اولیه خود باز گردد.

نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیرات موبایل ایسوس یکی از تخصصی ترین خدماتی ست که این نمایندگی به مشتریان و کاربران خود ارائه میدهد. در شعب مختلف نمایندگی ایسوس تمرکز بر حوزه ی خدمات پس از فروش، با جدیت بسیار بالایی دنبال میشود.

 چنین خدماتی تنها با تکیه بر دانش و تجربه ی بالای متخصصین و برخورداری از لوازم و قطعات اورجینال امکان پذیر است. نمایندگی گوشی ایسوس برای اطمینان بالای کاربران خود، تمامی خدمات خود را به صورت گارانتی شده و به همراه ضمانت نامه ی کتبی ارائه میدهد.

2.7/5 (6 امتیاز)
اشتراک گذاری