جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چرا آل این وان نخریم؟

حتما دیگه به خوبی با کامپیوتر چند کاره یا همون آل این وان آشنایی دارین. خب این کامپیوترا وقتی واسه اولین بار عرضه شدن، به خاطر طراحی جمع و جورشون و فضای کمی که اشغال می کردن، خیلی مورد توجه قرار گرفتن. خیلی از شرکت ها سیستم های کامپیوتری شون را عوض کردن و از آل این وان برای پیش بردن کارشون استفاده کردن. اوایل همه چی خوب بود اما به مرور زمان، معایب و مشکلات این محصول نمایان شد و تازه کاربرا متوجه شدن که آل این وان چندان هم بی نقص نیست.

اگه شما هم جزء کاربرایی هستین که قصد خرید یکی از انواع کامپیوتر چند کاره رو دارین، بهتره اول این مقاله رو بخونین و با معایب آل این وان آشنا بشین. اگه این موارد براتون مهم نبود، اون وقت هزینه تون رو صرف خرید این محصول کنین. باید بگیم نکاتی که تو این مطلب ارائه میشه، به تایید تکنسین های تعمیرات آل این وان نمایندگی ایسوس هم رسیده و میتونین از درستی اونها اطمینان کامل داشته باشین.

معایب آل این وان

چرا نباید آل این وان بخریم؟

کارایی محدود

یکی دیگه از معایب آل این وان اینه که کارایی شون در مقایسه با ظاهر جذابشون خیلی محدوده. مثلا باریک بودن زیاد این دستگاه ها باعث شده که تولید کننده ها نتونن رو قدرت سخت افزاریشون خیلی کار کنن. در نتیجه، پردازش آل این وان ها چندان دلچسب نیست و اصلا نمی تونه کاربرای حرفه ای رو راضی کنه. تصور کنین شما کلی هزینه می کنین و یه کامپیوتر چند کاره می خرین، اما نمی تونین خیلی از کارهای مورد نظرتون رو با سرعت مناسب باهاش انجام بدین. خب عاقلانه تر اینه که اگه کاربر حرفه ای کامپیوتر هستین، پولتون رو صرف خرید یه محصولی کنین که سخت افزار و قدرت عملکردیش به مراتب بهتر از ظاهرشه.

قیمت بالا

اولین مشکل آل این وان ایسوس اینه که قیمتش نسبت به لپ تاپ یا کامپیوترهای دسکتاپ خیلی بالاتره. یعنی شما با مبلغی که می خواید واسه خریدن یه کامپیوتر چند کاره هزینه کنین، می تونین یه لپ تاپ به مراتب قدرتمند تر داشته باشین. بنابراین اگه بودجه تون محدوده و نیاز به یه سیستم حرفه ای دارین، توصیه می کنیم سراغ آل این وان نرید.

قدیمی شدن سریع

یه مشکل دیگه ای که آل این وان asus و بقیه برندا داره اینه که زود قدیمی میشن. خب وقتی سخت افزار سیستم شما ضعیف باشه و از مدل های به روز و جدید نباشه، خیلی زود تر هم قدیمی میشه و حتی از رده خارج میشه. با این حساب شما یه مدت کوتاه بعد از خریدن آل این وان، باید سخت افزار و بخش های مختلفش رو ارتقا بدین و به روز کنین تا بتونین ازش استفاده کنین.

عدم قابلیت به روز رسانی

یکی از بزرگ ترین معایب آل این وان این که تقریبا قابلیت بروز رسانی رو ندارن. شما نمی تونین پردازنده، مادربرد، مانیتور یا بلندگوهای سیستم آل ALO خودتون رو به روز رسانی کنین و به همین خاطر ممکنه خیلی زود مجبور بشین سیستمتون رو کلا عوض کنین.

متصل بودن همه بخش ها

یه بدی دیگه که آل این وان داره اینه که همه بخش ها و قطعاتش به هم وصله و خرابی یکیشون می تونه بقیه بخش ها رو هم مختل کنه. تعمیرکارای نمایندگی تعمیرات ایسوس همیشه با این دستگاه مشکل دارن و میگن تعمیرش به خاطر نوع طراحیش، کار حساس و سختیه. خب طبیعیه وقتی همه قطعات سیستم توی یه مانتور جا داده شده، یه مشکل یا اشتباه کوچیک میتونه کل قطعات و بخش های دیگه رو دچار آسیب کنه.

آیا آل این وان نخریم؟

خب حالا که با چند تا از مهم ترین معایب آل این وان آشنا شدین، ممکنه تصور کنین معنای این مقاله اینه که کلا قید خریدن این محصول و استفاده از اون رو بزنین. باید بگیم اینطوری نیست؛ حوزه تولید کامپیوتر چند کاره هم مثل بقیه ی حوزه های تکنولوژی دائما در حال پیشرفته و تولید کننده ها تلاش می کنن که معایب این سیستم رو برطرف کنن.

این صنعت در طول سالهای اخیر خیلی پیشرفت کرده و معایب و مشکلات این محصول جذاب و دوست داشتنی داره کم کم برطرف میشه. ایسوس به عنوان یکی از اولین تولید کننده های کامپیوترهای آل این وان، تلاش کرده با ارتقا کیفیت عملکردی محصولاتش، مشکل کاربرا رو تا حد زیادی برطرف کنه و بهترین کارایی رو بهشون ارائه بده. بنابراین ما نمیگیم که به طور کلی از خریدن آل این وان پشیمون بشین؛ توصیه ما اینه که با توجه به نوع کاربری و سطح بودجه خودتون، بهترین مدل رو انتخاب کنین که بعدا پشیمون نشین و اینکه ظاهر زیبای این محصول رو معیار انتخابتون قرار ندین.

معایب آل این وان

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران، انواع سرویس ها و خدمات حوزه های فروش و تعمیر محصولات این برند رو به کاربر ارائه میده. کادر فنی و پرسنل این نمایندگی، تخصص و تجربه ی بالایی تو حیطه ی کاری خودشون دارن و با تعهد و دلسوزی مثال زدنی، خدمات رسانی رو انجام میدن. یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی رسمی ایسوس، ارائه ی مشاوره ی فروش محصولاته که توسط کارشناسان مجرب فروش به متقاضیان و خریداران ارائه میشه.

با دریافت این مشاوره ها، شما می تونید با آگاهی بیشتر، بهترین محصول رو برای خودتون انتخاب و خریداری کنین. برای تعمیر محصولات ایسوس خودتون هم می تونین به این نمایندگی مراجعه کنین. واحدهای مجزایی تو نمایندگی ایسوس در تهران راه اندازی شده که هرکدوم به بررسی و ترمیم یکی از محصولات این کمپانی اختصاص پیدا کردن. خدمات فروش و تعمیر موبایل، لپ تاپ، پروژکتور، تبلت، آل این وان و … asus تو این نمایندگی به صورت تخصصی انجام می شه.

Rate this post
اشتراک گذاری