جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

چگونه مشکل وبکم لپ تاپ ایسوس را برطرف کنیم؟

وبکم لپ تاپ ایسوس و یا سایر برندهای موجود در بازار یکی از قابلیت هایی است که معمولا اغلب کاربران حضور آن را نادیده می گیرند. اما این عدم توجه به وبکم تنها تا زمانی ادامه پیدا می کند که نیازی به برقراری تماس های تصویری و همایش ها و کلاس های مجازی از طریق لپ تاپ احساس نشود. در غیر این صورت خرابی وبکم لپ تاپ asus می تواند بسیار کلافه کننده و آزاردهنده باشد. در ادامه شما را با طریقه ی مبارزه با اختلالات وبکم لپ تاپ ایسوس آشنا می سازیم.

لازم به ذکر است که کاربران عزیز لپ تاپ ایسوس جهت اطلاع از نحوه دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ ایسوس می توانند با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرند.

تعمیر وبکم لپ تاپ ایسوس

دلایل خرابی وبکم لپ تاپ ایسوس

دلایل خرابی وبکم لپ تاپ ایسوس به دو دسته ی نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. استهلاک و بی احتیاطی کاربر تمامی ایرادات وبکم را ایجاد می سازند. این بی احتیاطی ذکر شده، می تواند عدم توجه به تنظیمات وبکم باشد و یا به استفاده ی نادرست کاربر و اصابت ضربه به ماژول دوربین سیستم اشاره داشته باشد. در هر صورت برای رفع خرابی های وبکم بررسی کلی وضعیت ان ضروری است.

راه های رفع اختلالات وبکم لپ تاپ asus

برای تعمیر وبکم لپ تاپ ایسوس سه راهکار زیر را تست کنید:

1. نصب مجدد درایور وبکم لپ تاپ

در مسیر استفاده از هر بخش سخت افزاری لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی، نصب و راه اندازی صحیح درایور مرتبط حائز اهمیت است. جهت راه اندازی صحیح وبکم نیز باید درایور وبکم نصب شده باشد. معمولا در ویندوز 10 درایورها مرتبا در حال آپدیت اتوماتیک هستند. اما هر چند وقت یک بار باید به صورت دستی به روز بودن درایورها را بررسی نمایید و در صورت نیاز از وب سایت اصلی ایسوس درایورهای سیستم را دانلود کنید.

2. بررسی تنظیمات موجود در نرم افزارهای مختلف لپ تاپ

تنظیمات دیجیتالی نرم افزارهای نصب شده نیز موضوع بسیار مهمی برای تعمیر وبکم لپ تاپ ایسوس است. برخی از نرم افزارها به دلیل ایجاد لایه ی امنیتی به صورت پیش فرض وبکم لپ تاپ را غیرفعال می کنند. امکان دارد در مراحل تنظیماتی نصب نرم افزارهای لپ تاپ به صورت ناخودآگاه غیرفعال کردن وبکم را تایید کرده باشید. 

در بخش شرایط و قوانین خاص نرم افزارها این مورد نیز ذکر می شود. برای تعمیر وبکم لپ تاپ ایسوس تنظیمات نرم افزارهای مصرفی را بررسی کنید. اگر دقیقا پس از راه اندازی یک نرم افزار جدید وبکم کارایی خود را از دست داده است، مسلما باید روند بررسی تنظیمات نرم افزاری سیستم را از آن برنامه ی مورد نظر آغاز کنید.

3. بررسی سطح دسترسی آنتی ویروس فعال لپ تاپ

برای تعمیر وبکم لپ تاپ ایسوس تنظیمات امنیتی مرتبط با وبکم را لغو کنید. آنتی ویروس های فعال در اغلب اوقات برای جلوگیری از نفوذ هکرها و افراد سودجو به ساختار تشکیل دهنده ی وبکم و لپ تاپ، دوربین مرتبط را غیرفعال می سازند. البته پیشنهاد کاربران قطع آنتی ویروس در ساعاتی است که به وبکم نیاز دارید. بهتر است لایه ی امنیتی آنتی ویروس را حفظ کنید.

تعمیر و تعویض وبکم لپ تاپ ایسوس

اگر اختلالات موجود در وبکم لپ تاپ ایسوس سخت افزاری باشد، احتمال دارد راهی جز تعویض قطعه وجود نداشته باشد. شکستگی وبکم و قطعی ارتباطات درونی آن در اکثر مواقع غیر قابل تعمیر بوده و پروسه ی تعویض قطعه را الزامی می سازد. به طور کلی برای به تعویق انداختن پروسه تعمیر و تعویض وبکم لپ تاپ ایسوس باید سعی کنید استفاده ی درستی از لپ تاپ داشته باشید.

حمل و نقل لپ تاپ با درب باز و بدون بهره گیری از کیف های استاندارد، احتمال شکستگی ناگهانی وبکم را افزایش می دهد. لازم به ذکر است که تعمیر و تعویض وبکم لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس در تهران، کرج، مشهد و سایر شهرستان ها به بهترین شکل ممکن توسط نمونه ی اورجینال انجام می شود.

Rate this post
اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید