جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

با بهترین تبلت های ایسوس آشنا بشین

احتمالا برای شما جذاب باشد تا تبلت های ایسوس را بشناسید وبه جیب و بودجه خود نیم نگاهی بیندازید  و نتیجه گیری نمایید که آیا می توانید یکی از این مدل هار را خریداری کنید یا نه؟ 

با اینکه محصولات ایسوس به دلایل مختلفی در ایران کمتر مورد توجه قرار می گیرد اما در محصولات خود مانند تلفن و تبلت از قوی ترین سخت افزار ها استفاده می کنند.

در میان محصولات ایسوس تبلت و لپ تاپ ایسوس بیشتر از سایر محصولات مورد توجه قرار می گیرد.

 

معرفی بهترین تبلت های ایسوس

تبلت ایسوز ای پد ترنسفورمر تی اف 101 – 16 گیگابایت محصولی با طراحی خلاقانه و کیبورد جدا شونده. در مواقع لازم مانند لپ تاپ عمل می کند.

تبلت اسوز ای پد ترنسفورمر تی اف 101

کمپانی ايسوس ايده‌ ی توليد گوشی ای که در هر زمان که کاربر بخواهد از کاربری تلفن همراه و هر زمان که احتياج به يک تبلت اندرويدي داشت، گوشي خود را تبديل به تبلت نمايد، مطرح و عملی نمود. همراه این محصول يک داک مخصوص نيز قرار دارد که در واقع يک صفحه‌ي نمايش بزرگ لمسی است و با قرار دادن گوشي در پشت آن، اين صفحه‌ي نمايش از مغز متفکر گوشي برای انجام اعمال کمک مي‌گيرد و تبديل به يک تبلت اندرويدی مي‌شود. ایسوس در کنار داک تبلت این گوشی، یک قلم بلوتوث نیز قراره داده است. پدفون شارژ دهی بسیار خوبی دارد که این به خاطر وجود دو باتری برای گوشی و تبلت است.

تبلت ایسوس پدفون

تبلت ایسوس مدل Transformer 3 Pro T303UA محصولی با مشخصه های فنی زیاد و طراحی زیبا از شرکت ایسوس است. دارای پردازنده بسیار قوی از نوع Core i7 6500U است که روی تراشه شرکت اینتل با فرکانس 3.1 گیگاهرتز فعالیت می کند.

 این محصول مجهز به دو اسپیکر داخلی و Array Microphone، می باشد. همچنین از فناوری Sonic Master Premium شرکت ایسوس ،استفاده می کند که می توان آن را یکی از بهترین مشخصه های آن به حساب آورد ؛ به یاد داشته باشید که Transformer-3-Pro از نسخه‌ی 10 سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کند و به باتری پلیمری مجهز است. این تبلت می تواند به نیاز های شما در مینه های مختلف پاسخگو باشد.

معرفی تبلت ایسوس
معرفی تبلت ایسوس

Transformer Mini T103HA

این تبلت یکی از بهترین تبلت های ایسوس است. دیزاین بسیار زیبا، ساده و جذابی دارد و یک پردازنده اینتل اتم دارد. همچنین می تواند طیف وسیعی از اعمال رو بدون لگ و کندی انجام دهد. حافظه نیز در کنار چیپست نقشی مهم را در این تبلت ایفا میکند. فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت در کنار ۴ گیگابایت رم در این تبلت استفاده شده است. بنابراین خیلی راحت عکس‌ها، ویدیوها و برنامه‌ها را ذخیره میکند. این نمونه از بهترین تبلت های ایسوس نمایشگری تقریبا ۱۰ اینچی دارد و از جدیدترین پلت‌فرم های مایکروسافت استفاده کرده است که قابلیت‌های بسیاری دارد. همچنین می توانید برای تعمیر تبلت ایسوس با ما تماس بگیرید. 

معرفی تبلت

ذن‌پد 3 8.0 Z581KL 4G – B

این تبلت نیز یکی دیگر از نمونه های بهترین تبلت های ایسوس می باشد. بدنه باریک، سبک و طراحی زیبا باعث محبوبیت بالای این تبلت شده است. شما می توانید در این تبلت ایسوس سیم کارت نصب کنید. ۴ گیگابایت رم برای کاربر دارد. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این تبلت ذخیره اپ‌‌ های مختلف و محتوا های گوناگون رو تسریع می کند. البته می توانید از میکرو اس ‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده نمایید. صفحه‌نمایش ۸ اینچی با رزولوشن مناسب و باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی های این تبلت می باشند.

ذن‌پد 10 Z301ML

در لیست بهترین تبلت های ایسوس، نام این مدل از تبلت ایسوس نیز به چشم میخورد. این تبلت دارای صفحه نمایش 10 اینچی می باشد و از تکنولوژی ‌های مختلفی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده نموده. همچنین دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و می توانید یک میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت هم در آن قرار دهید. یک باتری نیز با ظرفیت قابل ‌قبول و طول عمر بالا دارد.

تبلت ایسوس

ذن‌پد 8.0 Z380KNL 4G

چهارمین نمونه از بهترین تبلت های ایسوس مدل 8.0 Z380KNL 4G است. این تبلت دیزاین ساده ای دارد و می توانید به آن سیمکارت نصب نمایید.  اینترنت نسل چهارم، پردازنده‌ اقتصادی شرکت کوالکام، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش ۸ اینچی از دیگر ویژگیهای این تبلت است.

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. این نمایندگی صفر تا صد نیاز های کاربران را در بخش خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ایسوس را تامین میکند. این نمایندگی پس از بررسی نیاز های اصلی کاربران، امکانات مفید و کاربردی ای را برای آنها تدارک دیده است . به این ترتیب می توناند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به همه کاربران ارائه دهد. تمام سرویس های نمایندگی مجاز ایسوس همراه با ضمانت نامه های معتبراست.شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتربا شماره های درج شده در سایت ماس حاصل فرمایید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری