جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P

تعمیر لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی ایسوس است. از آن جا که این لپ تاپ گران قیمت، ساختار پیچیده و حساسی دارد، تعمیر آن لزوما باید توسط کارشناس زبده و دوره دیده به انجام برسد.

تعمیر لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P

ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P باریک ترین لپ تاپ گیمینگ جهان است و قطعات به کار رفته در سخت افزار آن بسیار قدرتمند و گران بها هستند.

اگه چه این لپ تاپ با احتمال خرابی کمتری نسبت به سایر لپ تاپ ها روبرو است، اما برخی مشکلات هستند، که ممکن است گریبان این دستگاه جذاب و سخت کار را هم بگیرند. از این رو توصیه میکنیم، عیب یابی و تعمیر این لپ تاپ را حتما به نمایندگی ایسوس ارجاع دهید.

این مجموعه با برخورداری از کادر متخصص حوزه ی سخت افزار و نرم افزار، میتواند با به روز ترین و هوشمندانه ترین شیوه ها، به عیب یابی و تعمیر لپ تاپ می پردازد. در ادامه شما عزیزان را برخی از تخصصی ترین خدمات پشتیبانی در واحد تعمیرات لپ تاپ ایسوس آشنا خواهیم کرد.

تعمیر فن لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P

از آن جا که این لپ تاپ بیشتر برای گیمر ها در نظر گرفته شده، احتمالا ساعات بیشتری در روز مشغول به کار است. پس فن آن نیز به مراتب بیشتر از یک لپ تاپ معمولی درگیر میشود. از این رو اختلال در عملکرد فن به دلیل وارد شدن گرد و غبار و آلودگی میتواند مشکلی متداول و شایع در این مدل به شمار رود.

واحد تعمیر لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P با برخورداری از ابزار و تجهیزات کامل، قادر است تمامی مشکلات فن را در حداقل زمان برطرف سازد. اگر از کاربران این لپ تاپ هستید، باید بدانید رسیدگی به مشکلات فن و تعمیر فن لپ تاپ ایسوس باید در اسرع زمان صورت گیرد. چرا که حرارت خارج نشده از دستگاه، میتواند قطعات داخلی آن را دچار آسیب کند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P

مادر برد نه تنها در لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P وظیفه ی خطیر و مهمی را ایفا میکند، بلکه در تمامی کامپیوتر ها و لپ تاپ ها وضع به همین صورت است. این دستگاه اگر چه به مادربرد قوی تری مجهز شده اما برخی اختلالات ممکن است عملکرد آن را با مشکل روبرو کند.

برخی از مهم ترین علائم خرابی مادربرد، نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر است که لزوما باید توسط کارشناسان تعمیر مادربرد لپ تاپ به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

تعمیر خرابی ال سی دی لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P

خرابی ال سی دی لپ تاپ ، مشکلی عمومی برای بسیاری از کاربران به شمار میرود. لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P هم از این اختلالات مستثنی نیست. معمولا مشکلات مربوط به ال سی دی شامل : سوختگی پیکسل ها، روشن شدن لامپ و نداشتن  data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و برخی از مشکلات غیرمتداول میشود.

کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ ایسوسROG Zephyrus GX501GI – P در ابتدا گزینه ی تعمیر را پیش روی خود قرار میدهند تا فرایند بازسازی دستگاه برای کاربر مقرون به صرفه باشد، اما اگر راهکار های تعمیر برای حل این مشکل کارآمد نباشد، در صورت رضایت کاربر، گزینه ی تعویض ال سی دی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

نمایندگی ایسوس پیشگام در تعمیرات تخصصی

نمایندگی ایسوس خدمات تخصصی بسیار را زمینه ی بازسازی و تعمیر انواع مشکلات لپ تاپ های ایسوس ارائه میدهد. این مجموعه با گرد هم آوردن تمامی پارامترهای تاثیرگذار، از جمله کارشناسان نرم افزار و سخت افزار زبده و ابزار کار و تجهیزات به روز، قادر است عیب یابی و تعمیر انواع مدل های تولیدی کمپانی نام آشنای ایسوس را عهده دار شود.

کاربران عزیز تجهیزات ایسوس دیگر نیاز نیست از بابت مراجعه به مراکز نامعتبر تعمیرات، ابراز نگرانی کنند. شعب مختلف نمایندگی ایسوس برای پشتیبنانی صد در صدی از شما عزیزان، فعالیت خود را قوی تر از همیشه در شعب مختلف تهران، کرج و شهرستان ها ارائه خواهد داد. تمامی این خدمات از گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر نیز برخوردار هستند.

.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری