جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر هارد تبلت ایسوس

برای تمامی کاربران گوشی های تلفن همراه و تبلت ها هارد قطعه ای مهم و حیاتی است. در صورت خرابی هارد اطلاعات روی آن اعم از عکس ها، فیلم ها، موزیک ها و غیره مخدوش شده و موجب پریشانی خاطر کاربر می شود.

در صورتی که با مشکلی در ارتباط با این قطعه در تبلت خود مواجه شدید باید هرچه سریع تر و در اسرع وقت نسبت به تعمیر هارد تبلت ایسوس اقدام نمایید. خرابی تبلت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما در هر صورت تعمیر هارد تبلت ایسوس عملی است که بهتر است در اولین فرصت انجام شده و به تعویق نیفتد.

نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس مرکز سخت افزار ایران یکی از معتبرترین مراکزی است که در زمینه تعمیر هارد تبلت asus می توانید به آن مراجعه نمایید. گارانتی ارائه شده توسط این مرکز در کنار استفاده از قطعات اورجینال خیال شما را از بابت کیفیت عملکرد آن راحت می کند. تعمیر هارد تبلت نکات ریزی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

تعمیر هار تبلت ایسوس

روش تعمیر هارد تبلت ایسوس

نکته بسیار مهمی که در مورد تعمیر هارد گوشی های هوشمند و تبلت ها وجود دارد، ظرافت این قطعه است. هارد در این دستگاه ها در مقایسه با هارد لپ تاپ، هم کوچک تر است و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، ساختاری متفاوت دارد. به همین دلیل هم برای تعمیر هارد تبلت ایسوس و هر برند دیگری، نیاز به دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی است. آی سی هایی روی برد هارد وجود دارند که اگر از کار بیفتند، عملکرد هارد را به شدت مختل میکنند.

معمولا برای ترمیم هارد آسیب دیده گوشی و تبلت، این آی سی ها را تعویض می کنند. با توجه به این که معمولا آسیب دیدگی هارد باعث پاک شدن محتوای ذخیره شده در آن می شود، باید به فکر ریکاوری هارد هم بود. گاهی هم امکان ترمیم هارد وجود نداشته و عملا راهی جز تعویض این قطعه نیست.

تعویض هارد تبلت  asus

تعمیر هارد تبلت ایسوس به معنی ریکاوری اطلاعات مخدوش شده و امکان استفاده مجدد از هارد است. این عمل توسط نرم افزار انجام شده و با توجه به نوع دستگاه و نرم افزار و همچنین دانش تکنسین می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد. توجه داشته باشید که در برخی موارد امکان تعمیر هارد تبلت asus وجود نداشته و تنها راه، استفاده از یک هارد جدید است.

از آن جا که قطعات به کار رفته درون تبلت به صورت فشرده درون قاب آن جای گذاری شده اند، تعویض هارد تبلت ایسوس نیازمند دقت بسیار بالا و استفاده از ابزارآلات پیشرفته و مناسب است. از این رو اکیدا توصیه می شود که حتی در صورت آشنایی نسبی با نحوه تعویض هارد، از انجام آن در منزل جدا خودداری کرده و تعویض هارد را به یک فرد مسلط بسپارید. نکته دیگری که در هنگام تعویض هارد باید مد نظر داشته باشید استفاده از هارد اصل است.

خرید هارد تقلبی ممکن است در ابتدا هزینه کمتری برای کاربر داشته باشد، اما باید بدانید که در نهایت عمر این هاردها بسیار کوتاه بوده و پس از مدت زمانی اندک مجددا دچار مشکل شده و هزینه های بیشتری برای کاربر به دنبال خواهند داشت.

چرا هارد تبلت از کار می افتد؟

آیا می دانید چرا هارد تبلت و موبایل آسیب می بیند و درست کار نمی کند؟ خاموش یا ریست کردن دستگاه در حین شارژ، یکی از دلایل اصلی خرابی هارد است. البته نرسیدن ولتاژ مناسب به هارد هم می تواند باعث سوختن این قطعه شود. به هیچ عنوان وقتی شارژ دستگاه کمتر از 20 درصد است آن را فکتوری ریست نکنید. چون در این وضعیت، عملیات خواندن و نوشتن نیاز به ولتاژ بیشتری دارد و ریست فکتوری، هارد را دچار مشکل می کند.

گاهی هم هارد تبلت، در حین اجرای بازی های سنگین می سوزد. البته از عواملی همچون ضربه خوردن و آبخوردگی تبلت هم نباید غافل شد. حتی استفاده مداوم از شارژرهای بی کیفیت هم به شدت به هارد آسیب میزند و تعمیر هارد تبلت ایسوس و یا هر برند دیگری را ضروری می سازد.

مشکلات تبلت ایسوس و راهکار های رفع آنها رو بخون. اگه تبلت ایسوس داری خیلی کمکت می کنه! 😊

علائم خرابی هارد تبلت ایسوس

اگر تبلت شما اخیرا ضربه نخورده و آسیب دیدگی خاصی ندارد اما مدام خاموش می شود، به احتمال زیاد هارد آن آسیب دیده است. در برخی موارد، تبلت روشن شده و روی لوگو (آرم) شرکت سازنده میماند یا به شکل مداوم روی لوگو ریست می‌ کند. این وضعیت هم نشان دهنده آن است که باید هرچه زودتر به فکر تعمیر هارد تبلت ایسوس و یا حتی تعویض آن باشید.

تعمیر هارد تبلت ایسوس

پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از ریست فکتوری، هنگ کردن مداوم، خاموشی کامل تبلت پس از نصب رام یا فلش، مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن سیستم، مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام لود شدن، ویبره های پشت سر هم هنگام بوت شدن، ورود به صفحه ریست فکتوری هنگام بروزرسانی محلی، عدم داشتن سریال یا IMEI در بعضی موارد و تغییر آیکون برنامه ها هم دیگر علائم خرابی یا سوختن هارد هستند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید