جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راگ فون 2، مقاومت باورنکردنی گوشی گیمینگ ایسوس

همانطور که می‌دانید شکنجه کردن گوشی‌های مختلف برای سنجیدن میزان مقاومت آن‌ها در برابر فشارها و ضربات مختلف، پس از اینکه به مرحله تولید می‌رسند و وارد بازار می‌شوند، صورت می‌گیرد. این بار شخصی به نام “زک نلسون” که در زمینه شکنجه دادن گوشی‌ها بسیار معروف است دست به آزمایش و تست میزان مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس، راگ فون 2 زده است. اگر شما هم به گوشی‌های گیمینگ علاقه‌مند هستید ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با میزان مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس، ROG Phone II آشنا شوید.

نگاهی به ROG Phone II

این پرچم‌دار از طراحی خاصی برخوردار است و علاوه‌بر این بسیار مستحکم و مقاوم است به گونه‌ای که برای محافظت از صفحه نمایش آن از شیشه گوریلا گلس 6 استفاده شده است. برای طراحی و ساخت پشت راگ فون 2 از شیشه و فلز استفاده شده است و علاوه‌بر این برای زیبایی هر چه بیشتر آن نیز از نورپردازی LED در قاب پشتی آن استفاده شده است.

ROG Phone II دارای یک صفحه نمایش 6.59 اینچی است که رزولوشن آن برابر با 1080 در 2340 پیکسل است. چیپستی که در گوشی گیمینگ راگ فون 2 مورد استفاده قرار گرفته است نیز اسنپدراگون 855 پلاس است. دلیل اینکه کمپانی بینظیر ایسوس در راگ فون2 بجای استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس استفاده کرده، این است که توان پردازش گرافیکی چیپست اسنپدراگون 855 پلاس از اسنپدراگون 855، 15 درصد بیشتر است. البته ROG Phone II علاوه‌بر تمامی ویژگی‌های خوبی که دارد از وزن تقریبا زیادی برخوردار است.

تست مقاومت راگ فون 2

نمایشگر راگ فون 2 در مرحله 6 تست میزان مقاومت، خط افتاد اما حسگر اثر انگشت آن بدون اینکه هیچ‌گونه آسیبی ببیند به خوبی کار می‌کند و جالب‌تر از همه اینکه در مرحله خم کردن گوشی هیچ آسیبی به نمایشگر آن وارد نشد و هیچ فلزی از آن جدا نشد. البته گوشی به میزان خیلی کمی خم شد.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس به عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای مرکز سخت‌افزار ایران علاوه‌بر ارائه خدمات فروش انواع محصولات ایسوس، خدمات تعمیرات گوشی ایسوس را با سرعت بسیار بالایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از این‌رو همیشه در جلب رضایت مشتریان خود موفق بوده است.

شعب مختلف تهران و کرج، با کسب سال ها تجربه در امر مشتری مداری، اکنون به یکی از قابل اعتماد ترین مراکز عرضه ی خدمات تبدیل شده اند و این برای ما افتخاری بزرگ است. نمایندگی ایسوس در تهران و کرج، با علم و تخصص نسبت به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات کمپانی ایسوس، قادر است خدماتی نظیر عیب یابی، تعمیر و بازیابی این محصولات را در بخش های مجزا و اختصاصی پشتیبانی نماید.

Rate this post
اشتراک گذاری