جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

شعبه های نمایندگی ایسوس در ایران

نمایندگی ایسوس با هدف اثبات وفاداری خود به مشتریان و کاربران محصولات ایسوس، از سال ها قبل فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این مجموعه ی وسیع با به کارگیری بالاترین سطح از استاندارد های جهانی ، قادر است هر گونه مشکل و نیاز مرتبط با این محصولات را بازیابی و برطرف سازد.

این نمایندگی با گذشت زمان و همه گیر شدن استفاده از محصولات ایسوس ، فعالیت خود در در شعب مختلفی دنبال کرد. این اقدام سبب فراهم آوردن رضایت خاطر و رفاه کاربران مختلف محصولات ایسوس در سراسر کشور شد. به این ترتیب تمامی کاربران میتوانند از بالاترین سطح خدمات نمایندگی ایسوس بهره ببرند.

شعبه های نمایندگی ایسوس علاوه بر تهران و کرج، در شهرستان هایی چون اهواز و شیراز و اصفهان و تبریز نیز خدمت رسانی میکند. در ادامه به ذکر توضیحات لازم دراین رابطه میپردازیم.

شعبه های نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در تهران

نمایندگی ایسوس چندین سال قبل ابتدا در شهر تهران با هدف خدمت رسانی به کاربران عزیز تهرانی تاسیس شد. به مرور زمان و با گسترش روز افزون استفاده از این محصولات ایسوس ، نمایندگی ایسوس در تهران شعب فعال خود را در شهر تهران افزایش داد.

امروزه شعبه های نمایندگی ایسوس در مناطق مختلفی در تهران خدمات تعمیر، بازیابی، فروش و ترمیم انواع محصولات ایسوس را به کاربران عزیز خود، ارائه میدهد. کلیه ی خدمات این مجموعه از گارانتی و ضمانت معتبر برخوردار است و در بالاترین سطوح در اختیار کاربران محصولات ایسوس قرار میگیرد.

نمایندگی ایسوس در کرج

یکی از شعبه های نمایندگی ایسوس که فعالیت گسترده ای در راستای پشتیبانی از کاربران محصولات ایسوس دارد، نمایندگی ایسوس در کرج است. خدمات این نمایندگی کلیه ی محصولات ایسوس را شامل میشود.

کاربران عزیز کرجی، با بهره گیری از سرویس های ارائه شده از سوی نمایندگی ایسوس در سطح شهر خود، دیگر مجبور نیستند دستگاه خدو را به تهران جابه جا کنند. نمایندگی ایسوس در کرج با تکیه بر اصول مشتری مداری و با هدف جلب رضایت این عزیزان، کلیه ی خدمات تعمیر و بازیابی خود را با نهایت دقت و کیفیت ارائه میدهد.

شعبه های نمایندگی ایسوس در سایر استان ها

نمایندگی ایسوس مدت هاست که خدمات پشتیبانی از کاربران عزیز شهرستانی خود را در راستای کار قرار داده است. این خدمات به محصول به خصوصی اختصاص ندارند و شامل تمامی تجهیزات و دستگاه های ایسوس میشوند. برای بالا  بردن سطح کیفیت خدمات ارائه شده، امکان ارسال محصول معیوب ، به نمایندگی تهران فراهم شده.

کاربران شهرستانی میتوانند در زمانی بسیار کوتاه محصول خود را به نمایندگی مرکزی ارسال کنند. بعد از اجرا شدن مراحل تعمیر و بازیابی، نمایندگی مرکزی دستگاه سالم و تعمیر شده را به شهر مورد نظر کاربر ارسال میکند. این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به انجام میرسد و از استاندارد های ویژه برخوردار است.

نمایندگی ایسوس در اهواز

کاربران اهوازی دیگر نیاز نیست از بابت تعمیر محصولات ایسوس خود نگران باشند. نمایندگی مرکزی ایسوس در تهران، با فراهم آوردن شرایط مطلوب، این نگرانی را برطرف ساخته است. کاربران عزیز اهوازی، میتوانند دستگاه معیوب خود را از به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. با ارسال محصول، تعمیرکاران زبده ی نمایندگی تهران، مراحل عیب یابی و تعمیر را با شیوه های نوین و استاندارد، به انجام میرسانند.

کلیه ی خدمات ارائه شده به مشتریان اهوازی، مانند خدمات ارائه شده به کاربران تهرانی از گارانتی و ضمانت معتبر برخوردار است. ارسال محصول معیوب بدین صورت است که کاربر پس از بسته بندی صحیح قطعه ی معیوب و شرح توضیحات لازم به همراه درج اطلاعاتی نظیر کد پستی و تلفن، کالا را به آدرس درج شده ارسال میکند.

بعد از آن با ارسال پیامک از جانب نمایندگی در جریان امور تعمیر قرار میگیرد. در صروت تمایل به ادامه ی همکاری از جانب مشتری، تعمیرات به جریان میفتد و در نهایت دستگاه بازیابی شده، به همان آدرس ارسال میشود. این فرایند در تمامی شعبه های نمایندگی ایسوس در اهواز شهرستان ها به همین صورت است.

نمایندگی ایسوس در شیراز

یکی دیگر از شعبه های نمایندگی ایسوس در ایران را میتوان نمایندگی ایسوس در شیراز به شمار آورد. در حال حاضر شهروندان عزیز شیرازی، امکان ارسال کالای معیوب خود یا قطعه ی خراب آن را به نمایندگی مرکزی در تهران دارند. از آن جا که بسیاری ازکاربران پیش از این از سپردن دستگاه حساس و گران قیمت خود به مراکز تعمیر غیر استاندارد ابزار ناراحتی میکردند، تمهیداتی فراهم شده تا نمایندگی مرکزی ایسوس در تهران، خدمات پشتیبانی خود را در اختیار شیرازی های عزیز قرار دهد.

این عزیزان میتوانند با ارسال کالای معیوب خود و ارائه ی پاره ای از توضیحات و اطلاعات تماس و محل سکونت، اولین قدم در راستای تعمیر صحیح دستگاه خود را بردارند. تعمیرکاران نمایندگی بعد از معاینه ی کامل دستگاه، با کاربر تماس میگیرند و شرایط و راهکارهای پیش رو را به اطلاع این عزیزان میرسانند. پس از آن در صورت تمایل کاربر مراحل تعمیر اجرا میشود و دستگاه ترمیم شده برای شان ارسال میشود.

نمایندگی ایسوس در اصفهان

از دیگر شعبه های نمایندگی ایسوس میتوان به نمایندگی ایسوس اصفهان اشاره کرد. این نمایندگی خدمات نوین خود را از طریق نمایندگی مرکزی تهران به کاربران عزیز اصفهانی ارائه میدهد. کاربران عزیز میتوانند با بهره گیری از این خدمات، سرویس های های پشتیبانی از انواع محصولات ایسوس خود را دریافت کنند.

ارائه ی این سرویس ها از جانب نمایندگی مرکزی بدین صورت است که شهروندان عزیز اصفهانی میتوانند کالای معیوب خود را از طریق شرایط ذکر شده در وبسایت به همراه توضیحات لازم، به تهران ارسال کنند. نمایندگی تهران نیز بعد از دریافت کالا و معاینه ی دقیق آن، در صورت تمایل کاربر، پروسه ی تعمیر دستگاه را به جریان می اندازد و پس از آن دستگاه ترمیم شده را برای کاربر عزیز پس میفرستد.

.

نمایندگی ایسوس در تبریز

کاربران تبریزی دیگر نیاز نیست نسبت به تعمیر دستگاه معیوب خود ابراز نگرانی کنند. این عزیزان میتواند بالاترین سطح خدمات را از طریق ارسال کالای خود به نمایندگی مرکزی تهران دریافت کنند. به این ترتیب مشکل بسیاری از کاربران تبریزی طبق استاندارد های واحد مرکزی تهران به صورت اصولی و منظم بررسی و قابل حل میشود.

این عزیزان میتوانند دستگاه ایسوس خود را فارغ از مدل و نسخه، به نمایندگی تعمیرات تهران ارسال کنند و با به جریان انداختن پروسه ی تعمیرات، پس از مدتی کوتاه دستگاه خود را سالم و بی نقض، درب محل خود تحویل بگیرند. طریقه ی دریافت خدمات هر یک از شعبه های نمایندگی ایسوس به همین صورت است.

4.5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری