جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی لپ تاپ ایسوسE406SA

طراحی لپ تاپ ایسوسE406SA   به گونه ای است که شما را قادر می سازد تا در تمام روز از آن بهره مند باشید. این لپ تاپ ۱۴ اینچی بسیار سبک بوده و از آخرین پردازنده اینتل بهره برده است و بهتر از همه آنکه می تواند تا ۱۴ ساعت مفید برای شما شارژ ذخیره کند.

از نکات مثبت دیگر این لپ تاپ می توان به جمع و جور بودن آن اشاره کرد. همچنین استفاده از نمایشگر NanoEdge نیز می تواند کاربران را برای داشتن آن بیشتر ترغیب کند.

در مجموع لپ تاپ ایسوسE406SA   یکی دیگر از بهترین های کمپانی بنام ایسوس محسوب می شود که توانسته است در میان طرافداران خود محبوبیت زیادی پیدا کند.

معرفی لپ تاپ ایسوسE406SA

هر وقت در حین کار با لپ تاپت دچار مشکل شدی نگران نباش. گوشیتو بردار و با یه تماس با مشاوران ما در واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس تماس بگیر! راستی… تو می تونی هر ساعت از شبانه روز سوالاتو از ما بپرسی 😉

حمل پذیری

لپ تاپ ایسوسE406SA   برای کسانی که مدام در سفرهای کاری و یا در مسیر کارشان هستند بسیار کاربردی می باشد. چرا که این محصول فقط ۱۷٫۶ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن ۱٫۳ کیلوگرم است. راحتی حمل و نقل این دستگاه باعث شده است تا همراهی مناسب برای شما بوده و بهره مندی از کارهای اداری یا حتی سرگرمی ها را برای شما در هر جایی لذت بخش کند.

عملکردی هوشمندانه

از قابلیت های منحصر به فرد لپ تاپ ایسوسE406SA   می توان به پردازنده چهار هسته ای اینتل اشاره داشت. به لطف این پردازنده قدرتمند، عملکرد دستگاه بسیار عالی بوده و میتواند در هر دو حوزه کار و بازی شما را ساپورت کند.

همچنین این محصول دارای حافظه eMMC با ۱۲۸ گیگابایت فضا می باشد که با وجود این قابلیت مفید می تواند به راحتی جای کافی برای فایل ها، موزیک ها و فیلم های شما را فراهم کند.

وجود استاندارد ۸۰۲٫۱۱n، در لپ تاپ ایسوسE406SA   را می توان به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه معرفی کرد. با وجود این ویژگی اکنون سرعت وای فای بسیار سریع تر و به گونه ای دو برابر استاندارد ۸۰۲٫۱۱n شده است.

به هر حال، مجموع این قابلیت های مناسب در این محصول باعث شده است تا بتواند وظایف محاسبه ای و انجام کارهای متفاوت را برای کاربر آسان کرده و به گونه ای همه جانبه نیازهای شان را برطرف سازد.

طراحی زیبا

اگر چه وجود سخت افزارهای قدرتمند همواره مورد توجه کاربران بوده است اما ظاهر شیک و لوکس هم در انتخاب یک لپ تاپ، بسیار موثر می باشد. از این حیث، کمپانی دوست داشتنی ایسوس در طراحی لپ تاپ ایسوسE406SA   بسیار خوش سلیقه بوده و محصولی زیبا با رنگ های خیره کننده را به بازار راهی کرده است.

این لپ تاپ چشم نواز در رنگ های Star Grey، Pearl White و Iris Blue در دسترس می باشد.

صفحه نمایش NanoEdge

لپ تاپ ایسوسE406SA   میزبان قابلیت های کلیدی بسیاری می باشد و به واسطه تمام نکات مثبتی که دارد توانسته است جایگاه مناسبی در میان دیگر هم نوعان خود پیدا کند. یکی دیگر از این ویژگی ها بهره مندی از صفحه NanoEdge است که با وجود آن می تواند منطقه بیشتری را برای نمایش در اختیار بیینده قراردهد. از سویی دیگر، باریکی فریم این دستگاه فقط ۷٫۸ میلیمتر بوده و نسبت ابعاد صفحه نمایش به کل بدنه ۷۶٫۵% می باشد.

طراحی بدون فن

کمپانی محبوب ایسوس با رویکردی حرفه ای در طراحی لپ تاپ ایسوس E406SA  توانسته است مشخصه برتری را به آن اضافه کند. این مشخصه، حذف فن برای کاهش نویز و سرو صدای اضافی دستگاه می باشد.

  ساخت و تولید لپ تاپی بدون فن می تواند برای بهره مندی از این دستگاه در محیط هایی که نیاز به سکوت بیشتری دارند به مانند کتاب خانه ها و کافی شاپ ها بسیار مفید باشد. نکته قابل توجه آن جا است که، اکنون با این رویکرد جدید مصرف برق نیز به مراتب کاهش یافته است.

 شایان ذکر است، کمپانی ایسوس برای خنک کردن محصولات بدون فن خود از سیستم خنک کننده دیگری بهره گرفته است.

کارکرد خنک کننده ASUS IceCool

کمپانی ایسوس با طراحی هوشمندانه و بسیار دقیق و همچنین استفاده از لوله های نازک حرارتی در سیستم خنک کننده جدید خود توانسته است دمای دستگاه را در کمتر از ۳۶ درجه نگه دارد. توجه داشته باشید که این دما کمتر از دمای بدن انسان می باشد که با این تدبیر زیرکانه اکنون لپ تاپ ایسوسE406SA   در حین عملیات های خود کاملا خنک مانده و به کاربر نیز احساس راحت تری در استفاده از آن ارائه می دهد.

فن آوری جدید خنک کننده

خنک ماندن دستگاه مخصوصا در طول ساعات زیادی که از دستگاه استفاده می شود امری بسیار مهم و ضروری است. چرا که، اگر دستگاه بیش از حد گرم شود نه تنها عملکرد و کارایی را کند می کند بلکه می تواند به سخت افزارهای داخلی دستگاه نیز آسیب جدی وارد کند. ازاین رو، فن آوری خنک کننده ASUS IceCool  در طراحی لپ تاپ ایسوسE406SA  گنجانده شده است.

باتری های کاربردی با حفظ شارژ بیشتر

باتری موجود در لپ تاپ ایسوسE406SA   می تواند سه برابر بیشتر از باتری های استاندارد لیتیوم یون، عمر مفید داشته باشد. این باتری شگفت انگیز قادر است ۱۴ ساعت شارژ را برای شما حفظ کرده و به عنوان برگ برنده دیگری از این دستگاه محسوب می شود.

به لطف این قابلیت اکنون شما می توانید با خیال راحت دستگاه تان را بیرون از خانه به مانند کتابخانه یا کافی شاپ برده و بدون آنکه نیازی به یافتن پریز برق داشته باشید در تمام طول روز از آن بهره مند بمانید. همچنین با استفاده از فن آوری شارژ سریع ایسوس (ASUS fast-charge) می توانید در مدت زمان ۴۹ دقیقه دستگاه خود را تا ۶۰ درصد شارژ کنید.

واحدهای تعمیرات ایسوس

تکنسین های حرفه ای هر یک از واحدهای تعمیرات ایسوس، بررسی و تعمیر یکی از محصولات این شرکت را بر عهده گرفته اند. برای اینکه خدمات در سطوح کیفی و تخصصی ارائه شوند، تمام واحدها به پیشرفته ترین تجهیزات وبرترین ابزارآلات روز دنیا تجهیز شده اند.

کادر فنی و متخصص واحدهای نمایندگی تعمیرات ایسوس نیز از بین کارآمدترین و با تجربه ترین کارشناسان این حوزه انتخاب شده و از تخصص و مهارت کافی برای رفع انواع مشکلات این محصول برخوردار می باشند. شایان ذکر است، این مراکز در جهت رفاه حال کاربران محترم، خدمات سرویس در محل نیز ارائه می دهند.

بدین ترتیب، شما کاربران می توانید ضمن تماس با واحدهای تعمیرات ایسوس، خدمات لازم را در محل مورد نظرتان دریافت نموده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای تعمیرات نداشته باشید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس علاوه بر فروش و تعمیر محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش آنها را نیز به کاربران عرضه می کند. به عنوان مثال، اگر برای راه اندازی هر یک از انواع گوشی، لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی و … ایسوس دچار مشکل شدید، همکاران دقیق ما اقدامات لازم را برای شما انجام می دهند.

از سویی دیگر، اگر پس از خرید محصولات این شرکت، متوجه مشکلاتی در عملکرد آنها بودید، می توانید با استفاده از گارانتی ارائه شده در نمایندگی ایسوس، نسبت به رفع مشکل مورد نظر اقدام کنید. ارائه ی راهنمایی ها و مشاورهای اساسی و تخصصی، پاسخ گویی به سئوالات کاربران، فروش آخرین مدل های محصولات ایسوس و تعمیر دقیق این محصولات، از جمله دیگر خدماتی هستند که در نمایندگی به کاربران ارائه می گردد.

Rate this post
اشتراک گذاری