جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ ایسوسk556u

لپ تاپ ایسوس k556u در گروه میان رده های با کاربری عمومی این کمپانی مطرح تایوانی جا دارد. این لپ تاپ در اوایل سال 2016 معرفی شد و بعد از اون راهی بازار گردید. کاربران این لپ تاپ میتوانند به جای پرداخت هزینه های بالا برای در اختیار گرفتن امکانات جدید، با پرداخت هزینه ی کمتر از امکانات و ویژگی های مثبت این لپ تاپ استفاده کنند. این لپ تاپ ها به تراشه‌های گرافیکی سری ۹ شرکت انویدیا مجهز شده‌اند.

به علاوه، ایسوس برای لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی جدیدش، درگاه USB Type-C هم در نظر گرفته تا کاربرانش هیچ‌گونه کمبودی در ارتباط با گجت‌های جدید احساس نکنند. این لپ تاپ ارزش بالایی در برابر قیمت متوسط خود دارد و همین ویژگی باعث شده بسیاری از خریداران در سراسر جهان تمایل به خرید این محصول داشته باشند.

یکی از کشورهایی که این سری از لپ تاپ میان رده ی ایسوس در آن فروش بالایی داشته است، کشورمان ایران به شمار میرود. از این رو بر آن شدیم تا توضیحات مختصری مبنی بر خدمات نمایندگی لپ تاپ ایسوس  را برای شما عزیزان عنوان کنیم.

نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u

تعمیر در محل لپ تاپ ایسوسk556u

از خدمات ویژه ای که نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u  برای کاربران عزیز خود ارائه میدهد، انجام خدمات تعمیر و سرویس در محل است. این خدمات تمام مراحل پشتیبانی را در بر میگیرد و از ضمانت نیز برخوردار است.

کاربران میتوانند برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ خود، کارشناسان و متخصصان نمایندگی را در محل خود ملاقات کنند تا مراحل بازیابی و تعمیر به انجام برساند. لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها کاربران تهرانی و کرجی امکان استفاده از چنین سرویسی را دارند.

خدمات فروش لپ تاپ ایسوسk556u

از مهم ترین خدماتی که نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u در ایران برای کاربران ارجمند خود در نظر گرفته است، فروش این محصول است. شاید برایتان سوال شود، خرید از نمایندگی چه امتیازاتی نسبت به خرید از سایر فروشگاه های موجود در سطح شهر دارد؟

لازم است به اطلاعتان برسانیم که کاربران و متقاضیان خرید این لپ تاپ با مراجعه به نمایندگی فروش آن ، میتوانند از خدمات ویژه ای چون، راهنمایی جهت شناخت دقیق محصول، مقایسه در بین سایر محصولات، گواهی اصالت کالا و خدمات پشتیبانی معتبر برخوردار شوند.

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس با بهترین قیمت رو بخون تا بهترین انتخاب رو داشته باشی ولذت  یه خرید خوب رو تجربه کنی

خدمات تعمیر در نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u

نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u به جز فروش و ارائه ی خدمات پیش از فروش، خدمات پشتیبانی از این محصول را نیز ارائه میدهد. پشتیبانی از لپ تاپ ایسوسk556u خدمات گسترده ای را در بر میگیرد. به صورت خلاصه، این خدمات شامل مراحل مختلف عیب یابی، تشخیص نوع خرابی و تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات است.

نمایندگی ایسوس با در اختیار داشتن سطح بالای امکانات خود، قادر است تمامی این مراحل را در زمانی بسیار کوتاه و با کمترین خطا عملی سازد. یکی از امتیازات مهمی که کاربران نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u  از آن بهره میبرند، دریافت ضمانت معتبر به همراه خدمات مختلف پشتیبانی است.

نمایندگی لپ تاپ ایسوسk556u در تهران

نمایندگی ایسوس در تهران دارای شعبه های مختلف بوده و به کاربران این محصولات ایسوس خدمات ارائه می دهد. کاربران عزیز تهرانی برای دریافت هر گونه خدمات فروش و پس از فروش در ارتباط با این محصول، میتوانند به نزدیک ترین شعبه به محل کار یا سکونت خود مراجعه کنند.

این نمایندگی ها در شعب مختلفی نظیر ستارخان، سعادت آباد، میرداماد، پیروزی، ولیعصر، رسالت، در غرب و شرق و شمال و مرکز تهران، انواع خدمات فروش و پشتیبانی های پس از فروش را در اختیار کاربران گرامی خود قرار میدهند.

نمایندگی لپ تاپ ایسوس k556u در شهرستان ها

نمایندگی لپ تاپ ایسوس k556u ، علاوه بر تهران، خدمات خود را در شهرستان های مختلفی چون اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و تبریز نیز ارائه میدهد. این مجموعه امکان این را فراهم ساخته تا کاربران عزیز ایسوس در این شهرها و سایر استان های کشورمان، لپ تاپ خود را جهت تعمیر و پشتیبانی به نمایندگی مرکزی تهران ارسال کنند. این محصول پس از تعمیر، به صورت سلامت برای کاربر باز پس فرستاده میشود. تمامی این خدمات نیز از ضمانت معتبر برخوردار هستند.

 

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری