جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسوس

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسوس محصولی «مقرون به صرفه» و «باکیفیت» است که طراحی آن با هدف تولید محصولی که بتواند توسط عموم کاربران تهیه شود، صورت گرفته است. جهت رسیدن به یک قیمت مقرون به صرفه، ایسوس در این دستگاه از پنل TN بهره برده است.

پنل TNدر قیاس با سایر پنلهای گران قیمت، زاویه دید و طیف رنگی محدودی دارد اما بسیار کاربرپسند و ایده‌آل است. این ویژگی به دلیل پاسخگویی سریع این پنل در مقایسه با سایر پنلهاست. ایسوس جهت کاهش هزینه در این دستگاه روی همکاری سایر شرکای تجاری خود حساب باز کرده است.

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسوس

ویژگی‌های مانیتور گیمینگ ایسوس ASUS VP28UQG

نمایشگر جدید و گیمینگ ایسوس، VP28UQG نام دارد که از فناوری FreeSync و رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند. ایسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه‌ی نمایشگرهای گیمینگ، برای کاهش هزینه در این محصول، از پنل TN بهره برده است. این پنل نسبت به پنل‌های گران قیمت IPS، زاویه‌ی دید و طیف رنگی محدودی دارد. اما به طور ذاتی زمان پاسخ‌گویی سریع‌تری دارد که باعث می‌شود به عنوان یک نمایشگر گیمینگ، بسیار ایده‌آل باشد.

  • نمایشگر: ۲۸ اینچی با پنل TN
  • زمان پاسخ‌گویی: یک میلی‌ثانیه
  • حداکثر رزولوشن: ۳۸۴۰x۲۱۶۰

 

  • پشتیبانی از: HDMI 2.0 یا DisplayPort 1.2
  • امکانات گیمینگ داخلی از جمله: نشان‌گر هدف، شمارنده‌ی فریم، تنظیمات نمایش و HUD روی صفحه‌نمایش
  • استفاده از فناوری کاهش نور آبی

قیمت و تاریخ عرضه جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسوس

قیمت جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسوس هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است (خبرها حاکی از آن است که احتمالاً قیمت این دستگاه کمتر از ۴۰۰ دلار خواهد بود)  اما زمان عرضه آن احتمالاً در ماه جاری میلادی خواهد بود. شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات تخصصی مرتبط با این محصول و پیگیری زمان عرضه آن به وب سایت رسمی شرکت ایسوس مراجعه نمایید.

نمایندگی ایسوس و واحدهای تعمیرات ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران ایسوس به ویژه خدمات مرتبط با تعمیرات ایسوس است. نمایندگی ایسوس با تمرکز بر رایج ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ایسوس، متدهای نوینی را جهت رفع و برطرف سازی آنها ابداع ساخته است. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه های هوشمند، گارانتی خدمات ارائه شده و مواردی از این دست برخی از ویژگی های بارز نمایندگی ایسوس در ایران است.

این عوامل سبب پیشروی و موفقیت این مرکز در حیطه کاری خویش گشته است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت با خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی ایسوس آشنا شوید. همچنین می توانید تعمیرات مانیتور ایسوس خود را به تکنسین های با تجربه این مرکز بسپارید.

معرفی وب سایت

در سایر بخش های این وب سایت مطالبی با عنوان مقالات ایسوس (حاوی مطالبی مرتبط با ترفندهای تعمیر، شیوه رفع عیوب و … ) محصولات ایسوس (حاوی مطالبی در ارتباط با معرفی جدیدترین محصولات ایسوس) و پاسخگویی به سوالات متداول ایسوس ( حاوی پرسش های کاربران و پاسخ های کارشناسان) ارائه گشته است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری