جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مانیتور ROG Strix XG17 ایسوس فقط برای گیمرها !

چند روز پیش در همایش کامپیوتکس 2019 ، ایسوس با رونمایی از مانیتور جذاب خودش، توجه بسیاری از گیمر ها رو به خودش جلب کرد. این مانیتور گیمینگ قابل حمل  ROG Strix XG17 نام داره که اتفاقا اولین مانیتور گیمینگ قابل حمل با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز هم به‌حساب می‌یاد. مانیتور ROG Strix XG17 ایسوس به پنل ال سی دی از نوع ips  مجهز شده.

رزولوشن صفحه ی نمایش 1080 * 1920 هستش و در نوع خودش بسیار قابل توجهه. از ویژگی هایی که برای گیمر ها خیلی جذاب به نظر میرسه زمان پاسخگویی تصویر این مانیتور هستش که تنها ۳ میلی‌ثانیه اعلام شده. به همین خاطر این مانیتور محصولی مناسب برای بازی‌های سریع به در نظر گرفته میشه. این مانیتور قابل‌حمل از اسپیکر‌های داخلی استریو استفاده میکنه و پایه تاشو آهنربایی داره.

مانیتور ROG Strix XG17 ایسوس

 

باتری داخل قرار گرفته در اون با رفرش ریت بیشینه ی 240 هرتزی هست که سه ساعت عمر داره و به لطف بهره گیری از تکنولوژی شارژ سریع 3 ، در مدت بسیار کمتری نسبت به مانیتور های دیگه شارژ میشه. همه ی این ویژگی ها دست به دست هم دادن تا گیمر ها با خیال راحت تری از بازی های سنگین و سریع خود لذت ببرن.

مانیتور ایسوس داری و نیاز به تعمیر داره؟ نگران نباش و برای دریافت خدمات تعمیرات مانیتور ایسوس از طریق شماره هایی که تو سایت اعلام شده تماس بگیر و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات نمایندگی ایسوس بهره مند شو!

جزییات مانیتور ROG Strix XG17 ایسوس

مانیتور ROG Strix XG17 ایسوس ،  یه مانیتورتاشو هست و  از ورودی‌های میکرو HDMI و USB-C هم پشتیبانی میکنه و این پشتیبانی باعث شده، کاربران بتونن دستگاه‌های مختلفی از لپ‌تاپ و پی‌سی گرفته تا حتی کنسول‌هایی مثل نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند رو به این مانیتور وصل کنن و بازی‌هایشان را روی اون تجربه کنن. این ویژگی خیلی جذاب تر از چیزیه که به نظر میاد. برای استفاده از رفرش ریت بالای این مانیتور نیاز به سیستمی قدرتمند خواهید داشت که بتونه این بازی ها رو پشتیبانی و اجرا کنه.

جدید ترین اخبار نمایندگی ایسوس

اگر از علاقمندان تکنولوژی هستین و دوس دارید از آخرین اخبار محصولات الکترونیکی و ارتباطی با خبر بشید، این مژده رو برای شما داریم که نمایندگی ایسوس شما رو از جریان به روز ترین و معتبر ترین اخبار در زمینه های مختلف تکنولوژی میذاره. این اخبار با رجوع به معتبر ترین اخبار تکنولوژی در سراسر جهان گردآوری میشن و به صورت تدوین شده دراختیار شما عزیزان قرار میگیرن. همونطور که گفته شد این اخبار به انواع محصولات کمپانی های بزرگ دنیا از جمله ایسوس اختصاص دارن .

Rate this post
اشتراک گذاری