جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مودم‌ ها و روتر های ایسوس

مودم‌ ها و روتر های ایسوس تنها یه نمونه از محصولات ایسوس هستن که خیلی از کاربرا ازش استفاده میکنن. این دستگاه ها امکانات و قابلیت ‌های زیادی دارن که می خوایم درباره همین امکانات با هم دیگه صحبت کنیم. سوال مهم اینه که چه قابلیت ‌هایی محصولات شبکه ایسوس رو از باقی محصولات متمایز میکنه؟ اگه بخوایم خیلی خلاصه این سوال رو جواب بدیم، باید بگیم که پوشش کامل و قابل اعتماد بودن در شبکه در کنار پایداری سیگنال، از مهترین ویژگی های مودم‌ ها و روتر های ایسوس است.

مودم‌ ها و روتر های ایسوس

ویژگی های مهم مودم‌ ها و روتر های ایسوس

 

  • AiMesh

AiMesh یه قابلیت جدیده که به کمک اون چند روتر ایسوس با مدل ‌های مختلف می‌تونن با هم تشکیل یه شبکه قدرتمند رو بِدَن و یه شبکه یکپارچه با برد فوق ‌العاده بدون نقاط کور ایجاد کنن. نکته مهم درباره مودم‌ ها و روتر های ایسوس اینه که هر روتر میتونه تمام قابلیت‌ های خاص خودش رو در شبکه با بقیه روترها به اشتراک بذاره و کاربر می تونه در هر نقطه‌ای به تمام قابلیت‌ های تمام روتر ها دسترسی داشته باشه.

  • AiProtection

با پشتیبانی شرکت Trend Micro مودم‌ ها و روتر های ایسوس از فایروال سخت ‌افزاری داخلی به همراه آنتی ‌ویروس رایگان برای خود روتر بهره می‌برن؛ تازه اون هم به‌ صورت مادام العمر. باید این رو هم بگیم که اصلا لازم نیست نگران موضوع هک شدن باشین؛ روتر ایسوس در حقیقت یه سد محافظ قدرتمند در برابر تمامی حملاته که موقع گشت و گذار توی وب، جلوی بارگذاری صفحات حاوی بدافزار و انتقال ویروس از طریق اینترنت رو هم میگیره.

  • WTFast

سرویس WTFast این امکان رو فراهم میکنه که موقع اتصال به سرور بازی، بجای عبور از تعداد زیادی روتر عادی، از تعداد محدودی روتر فوق‌ سریع شرکت WTFast با مسیر کوتاه عبور کنین تا هم پینگ کاهش پیداکنه و هم اتلاف و افت سرعت محدود بشه. در حالی که این سرویس برای باقی کاربرا هزینه بره، برای کاربرای مودم‌ ها و روتر های ایسوس، مادام العمر رایگانه.

  • NitroQAM™ and QuadStream Technology

این قابلیت مودم‌ ها و روتر های ایسوس یعنی دست‌یابی به حداکثر سرعت در هر فرکانس کاری؛ یعنی در باند 5GHz با استریم چهارگانه (4×4) می‌تونین بالاترین سرعت رو تجربه کنین.

  • Adaptive QoS

به کمک این قابلیت مودم‌ ها و روتر های ایسوس، روتر ایسوس می تونه نوع کارکرد شما رو تشخیص بده و پهنای باند مناسب رو در اختیارتون بذاره. به این ترتیب مشکل سرعت نخواهید داشت.

مودم‌ ها و روتر های ایسوس
  • MU-MIMO

در حالی که اکثر روترها در حالت عادی فقط میتونن به یه دستگاه پاسخ بِدَن، مودم‌ ها و روتر های ایسوس به کمک فناوری MU-MIMO یا به عبارتی Multi-User MIMO  می تونن در لحظه به چند دستگاه به صورت همزمان سرویس بِدَن.

  • AiRadar

آنتن‌های پیشرفته با فناوری Beamforming باعث میشن بیشترین پوشش ممکن رو نسبت به سایر رقبا داشته باشین. البته مودم‌ ها و روتر های ایسوس می تونن تشخیص بدن که چه کسی بیشتر از بقیه از اونها استفاده کرده.

  • ASUS Router APP

به کمک ویژگی ASUS Router APP و تنها با کمک نرم افزار تحت تلفن همراه و حتی بدون استفاده از کامپیوتر، می تونین مودم‌ ها و روتر های ایسوس رو تنظیم و آماده به کار کنین.

  • ASUSWRT

با رابط کاربری ایسوس، موقع اتصال از طریق کامپیوتر می‌تونین کنترل مودم‌ ها و روتر های ایسوس رو در اختیار داشته باشین. این رابط کاربری بدون شک یکی از بهترین و کامل‌ترین و کاربرپسندترین رابط‌ های گرافیکی موجود در بازاره.

  • 802.11AX یا Wi-Fi 6

آخرین نسل Wi-Fi که از بالاترین سرعت و بیشترین فرکانس‌ها پشتیبانی می‌کنه. روتر فوق‌سریع RT-AX88U با سرعت فوق‌العاده 6 گیگابیت در ثانیه و روتر هیولای فوق‌سریع  ROG Rapture GT-AX11000 با سرعت باورنکردنی 11 گیگابیت از همین حالا در دسترسه.

مودم‌ ها و روتر های ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس

نمایندگی مجاز ایسوس یه مرکز معتبره که خدمات متنوعی رو به کاربرای این برند ارائه میده. این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات ایسوس خدمات رسانی داره و همه کاربرای تهرانی و شهرستانی رو حمایت و پشتیبانی میکنه. می تونین از سرویس ها و خدمات نمایندگی مجاز ایسوس توی بخش فروش و تعمیرات با خیال راحت استفاده کنین. چونکه همه اونها با ضمانت نامه های معتبر ارائه میشن و همه اونها طورین که تمام نیاز های کاربرا رو تامین میکنن. نمایندگی مجاز ایسوس در کنار همه کاربراست تا خلائی برای اونها احساس نشه. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری