جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ارائه دهنده‌ی تخصصی‌ترین خدمات و سرویس های ویژه‌ی نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این دستگاه‌ها به متقاضیان است. برخی از تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس عبارت است از: تعویض صفحه نمایش لمسی موبایل ایسوس، تعویض پورت شارژ گوشی ایسوس، تعویض دوربین موبایل ایسوس، تعمیر و تعویض پنل پشتی موبایل ایسوس، تعمیر و تعویض دکمه پاور گوشی ایسوس، تعمیر و تعویض اسپیکر و میکروفون موبایل ایسوس، تعویض باتری گوشی ایسوس، تعمیر و تعویض جک هدفون موبایل ایسوس، تعمیر و تعویض داک شارژ گوشی ایسوس و … .

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس با استفاده از دانش به روز کارشناسان و متخصصین ماهر این حوزه، کلیه ی تعمیرات مرتبط با گوشی های ایسوس را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. مراجعه کنندگان به نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس بسته به نوع سرویس مورد نیاز به یکی از پارت های سخت افزاری یا نرم افزاری راهنمایی می شوند و سرویس های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی ارائه ی خدمات مرکز تعمیرگوشی ایسوس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های ایسوس به مراجعان محترم است. شما می‌توانید در صورت مشاهده هر گونه ایراد در گوشی Asus خود، چه در بخش نرم افزاری و چه در بخش سخت افزاری، به نمایندگی تعمیرات گوشی ایسوس مراجعه کرده و شاهد بهینه‌سازی و بهبود عملکرد گوشی خود باشید. 

خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر گوشی در این مجموعه حضور دارند تا گوشی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

مشتری مداری، بهره‌گیری از دانش روز در حوزه عیب‌یابی تخصصی و تعمیر، سرعت عمل و دقت در تعمیرات، استفاده از تجهیزات مدرن و… سبب شده تا این مرکز بتواند بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. 

 شما کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. شایان ذکر است به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خبرگی کارشناسان این مجموعه، کلیه خدمات تعمیر موبایل ایسوس مشمول گارانتی و ضمانت معتبر است.

هزینه تعمیر موبایل ایسوس

هزینه تعمیر موبایل ایسوس تنها پس از بررسی دستگاه و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در آن مشخص می‌شود. برای برآورد اینکه هزینه تعمیر موبایل ایسوس شما چه میزان خواهد بود، می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان ما در بخش عیب‌یابی مورد بررسی قرار بگیرد. 

پس از این بررسی هزینه ابتدایی و تقریبی تعمیر به شما اعلام می‌گردد و در صورت تأیید، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر آغاز می‌شود. هزینه تعمیر موبایل ایسوس تا حد زیادی بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن دارد.

اگر اشکال گوشی مربوط به بخش سخت افزاری باشد و این بخش نیاز به تعویض هم داشته باشد، هزینه تعمیر در این بخش هم هزینه دستمزد تکنسین و هم هزینه خرید قطعه را شامل می گردد. به طور کلی هزینه تعمیرات سخت افزاری در مقایسه با بخش نرم افزاری بالاتر است (جز در برخی موارد نظیر بازیابی اطلاعات و … ).

 با این حال اگر از نوع خرابی پیش آمده در گوشی خود مطمئن هستید (مثلا خرابی باتری و نیاز به تعویض آن، یا شکستگی گلس و نیاز به تعویض آن) می‌توانید با پشتیبانی نمایندگی ایسوس تماس بگیرید و هزینه تقریبی تعمیر را جویا شوید.

هزینه تعمیر موبایل ایسوس

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر گوشی ایسوس

تعمیرات موبایل های امروزی اقدامی چند وجهی و تخصصی می باشد که اگر اشتباه انجام شود، کاربر را متحمل هزینه های سنگین خواهد کرد، از این رو انتخاب یک مرکز معتبر و تعمیراتی حرفه ای امر بسیار مهمی است. نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس مرکزی مجاز است که اجبار مراجعه به واحدهای تعمیراتی نامعتبر گوشی را از میان برده است.

 این مجموعه با  به کارگیری آخرین تجهیزات کاری روز دنیا، فرآیند تخصصی تعمیرات موبایل را براساس پارامترهای استاندارد شکل می دهد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی رسمی ایسوس در صورت ضرورت یافتن انجام فرآیند تعویض اجزای موبایل های معیوب از قطعات مشابه و اورجینال استفاده خواهد کرد.

تعمیر گلس موبایل ایسوس

تعمیر گلس موبایل ایسوس یکی از سرویس‌های پرمتقاضی در نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس است. اگر شما نیز به دلیل شکستگی گلس موبایل یا ضربه خوردن آن نیاز به دریافت این سرویس دارید، می‌توانید به نمایندگی موبایل ایسوس مراجعه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را دریافت کنید.

توصیه می‌شود در صورت امکان، پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس، از طریق شماره های اعلام شده در سایت با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و از موجودی گلس سازگار با موبایل ایسوس خود استعلام بگیرید. 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس موبایل ایسوس

 تعمیر میکروفون موبایل ایسوس

تعمیر میکروفون موبایل ایسوس یکی دیگر از سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی ایسوس است. بنابراین اگر متوجه خرابی میکروفون موبایل ایسوس خود شده‌اید می‌توانید به همکاران ما در این مجموعه مراجعه کرده و سرویس‌های مرتبط با این بخش را دریافت کنید. برای تشخیص خرابی این بخش بد نیست بدانید که به طور کلی میکروفون اصلی گوشی در پایین سمت راست درگاه صدا قرار داده می‌شود.

پیش از مراجعه جهت تعمیر موبایل ایسوس خود، مراحل درج شده در این بخش را امتحان کنید. برای شروع میکروفون را از طریق تماس با یکی از دوستانتان تست کنید. گوشی خود را ریستارت کنید. این موضوع را نیز بررسی کنید که آیا محافظ گوشی میکروفون را می پوشاند یا خیر.

 همچنین دستگاه های متصل را بررسی کنید. از عدم انباشت آلودگی در میکروفون مطمئن شوید. در صورت نیاز به روز رسانی نرم افزارهای مرتبط با این بخش را انجام دهید. در صورت عدم رفع اشکال، جهت بررسی بیشتر به مرکز تعمیر موبایل ایسوس مراجعه کنید.

تعمیر دوربین موبایل ایسوس

دوربین یکی از مهم ترین اجزای گوشی تلفن همراه است که بر اثر عوامل مختلفی ممکن است آسیب ببیند. همانطور که انتظار می رود، امکانات دوربین ها مثل تعداد لنزها و فلش ها نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده است. گاهی نوع طراحی دوربین گوشی، شرایط را برای آسیب دیدگی این قطعه فراهم می کند. از آنجا که دوربین گوشی در خارج از دستگاه قرار دارد، تعمیر دوربین موبایل asus ایسوس نیازمند متخصصین و یا افراد خبره ای  است که بتوانند با ظرافت و دقت اقدام به تعمیر این قطعه کنند.

تیم تعمیرات موبایل ایسوس در مرکز سخت افزار ایران، اول دوربین را عیب یابی می کنند تا بدانند که ایرادات آن منشأ نرم افزاری دارند یا سخت افزاری. سپس با اقداماتی همچون تعویض دوربین، ترمیم مدارها، نصب مجدد برنامه، ویروسی کشی گوشی و …، دوربین را ترمیم می کنند.

تعمیر دکمه پاور موبایل ایسوس

امروزه تمامی گوشی های هوشمند دارای یه دکمه برای خاموش و روشن کردن هستند. از آنجا که از دکمه پاور گوشی روزانه به کرات استفاده می شود، احتمال خراب شدن و آسیب دیدن آن بالا است. این آسیب دیدگی می تواند بر اثر فشار، ضربه، استفاده مداوم از دکمه پاور یا نفوذ آب به درون دستگاه ایجاد شود. البته خراب شدن دکمه پاور موبایل همیشه به دلیل مشکلات سخت افزاری نیست و گاهی ممکن است دلیل خراب شدن این قطعه، مشکلات نرم افزاری باشد.

از آنجا که این دکمه از دکمه های پرکاربرد در گوشی است لذا در صورت خرابی باید هر چه سریعتر برای تعمیر دکمه پاور موبایل ایسوس اقدام کنید. ممکن است کلید پاور به راحتی ترمیم شود؛ اما معمولا بهترین راهکار برای تعمیر گوشی ایسوس هنگام خرابی کلید پاور، تعویض این کلید است.

تعمیر هارد موبایل ایسوس

هارد موبایل یکی از قطعات مهم در این گجت است که در صورت استفاده غلط ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر هارد داشته باشد. اگر هارد موبایل شما دچار مشکل شد می توانید با مراجعه به نمایندگی ایسوس مرکز سخت افزار ایران درخواست تعمیر هارد موبایل ایسوس خود را ثبت کنید. تکنسین های ما در این مرکز با بهره مندی از دانش روز، ابزارآلات پیشرفته و به روزترین تجهیزات اقدام به تعمیر و تعویض هارد سوخته موبایل شما می کنند.

خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی بوده و تمامی قطعات مورد استفاده نیز اصل و با کیفیت بسیار بالا هستند. همچنین هزینه ارائه خدمات در این مرکز مصوب بوده و مشتریان عزیز می توانند با خیال راحت از کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز، تعمیر هارد موبایل ایسوس خود را به کارشناسان این مرکز بسپارند.

تعمیرات موبایل ایسوس

تعمیر CPU موبایل ایسوس

پردازنده یا cpu گوشی یکی از اصلی ترین قطعات گوشی موبایل بوده و تقریبا مشابه cpu کامپیوتر است. این قطعه که وظایف مهم و متعددی بر عهده دارد الکترونیکی بوده و با جریان برق کار می کند. اگر شما با مشکلاتی نظیر شارژ نشدن گوشی یا خاموش شدن ناگهانی موبایلتان سر و کله می زنید باید بدانید که احتمالا cpu گوشی شما خراب شده و باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر cpu گوشی بسیار تخصصی بوده و برای انجام آن باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. نمایندگی asus با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه و همچنین ابزارآلات مناسب آماده هرگونه خدمات جهت تعمیر هارد موبایل ایسوس مشتریان محترم می باشد.

تعمیر تاچ موبایل ایسوس

تعمیر تاچ گوشی ایسوس یکی از خدمات تخصصی قابل ارائه در نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس می باشد. در این مرکز کلیه ی مراحل بازیابی عملکرد تاچ گوشی های ایسوس مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود. عملکرد کلی اکثر گوشی های هوشمند امروزی از جمله اسمارت فون های کمپانی ایسوس بر پایه ی تکنولوژی تاچ یا همان صفحه نمایش لمسی شکل گرفته است. بنابراین در صورت پیدایش هر گونه اختلال در این بخش، تمامی قابلیت های سیستماتیک گوشی عملا بی استفاده خواهد شد.

تاچ تلفن های همراه از ساختار بسیار حساسی تشکیل شده اند که احتمال دارد در اثر کوچک ترین ناهماهنگی و ضربه دچار خرابی شوند. از کار افتادگی و خرابی تاچ دلایل متعددی دارد. نصب یک نرم افزار جدید نامناسب، بالا بودن حجم برنامه های مورد استفاده، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی از اساسی ترین مسائلی هستند که موجب از کارافتادگی تاچ گوشی ایسوس می گردند.

 با مراجعه به واحد تعمیرات موبایل نمایندگی رسمی ایسوس می توانید تمامی مشکلات مرتبط با تاچ گوشی های ساخت ایسوس را در مدت زمان کوتاهی برطرف سازید.

رفع مشکل کم شدن سرعت گوشی ایسوس

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات گوشی های موبایل ایسوس مربوط به افت سرعت عملکرد آن ها در گذر زمان می‌شود. البته همان طور که میدانید، تمام گوشی های موبایل با این مشکل رو به رو هستند و نمی‌توان مدعی شد که گوشی های خاصی از آن مستثنا خواهند بود.

چنین مشکلی بیشتر به پر شدن حافظه یا ویروسی شدن فضای گوشی مربوط می شود. البته استفاده از بدافزارها هم میتواند در کند شدن سرعت گوشی دخیل باشد. کارشناسان واحد تعمیرات گوشی ایسوس با بررسی تمام احتمالات، میتوانند مشکل کند شدن سرعت گوشی ایسوس را در انواع مدل ها، در زمانی کوتاه، شناسایی و برطرف سازند.

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل ایسوس

 شارژ نشدن موبایل ایسوس مشکل رایجی می باشد که احتمال دارد پس از استفاده ی چند ساله از گوشی پدید آید. اختلالات داخلی آداپتور، خرابی کابل شارژر، نقص فنی در سوکت شارژ گوشی و یا وجود محدودیت های کیفیتی در باتری می توانند از عوامل اصلی پیدایش مشکل شارژ نشدن گوشی ایسوس و یا سایر تلفن های همراه باشند.

چنین اختلالاتی همواره نیازمند تعمیراتی تخصصی نیستند و گاها با راهکارهای ساده ای چون آپدیت سیستم عامل، تعویض کابل شارژر و یا پاکسازی سوکت شارژ از ذرات گرد و غبار برطرف می گردند. اما اگر با امتحان این راهکارهای ابتدایی نیز همچنان شاهد معضل شارژ نشدن موبایل ایسوس می باشید؛ با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس تماس حاصل فرمایید و از سرویس های تعمیراتی با کیفیت این مرکز بهره مند شوید.

شارژ نشدن موبایل ایسوس

تعمیر موتور ویبره ی موبایل ایسوس

ویبره ی موبایل یکی از قابلیت های قدیمی و کاربردی تلفن های همراه است که امکان دارد در اثر تداخلات داخلی دچار ازکارافتادگی شود. به کمک ویبره بدون استفاده از صدای زنگ گوشی می توان از تماس های دریافتی، پیام ها و سایر اعلانات دیجیتالی مطلع شد. در برخی مواقع خرابی ویبره با روشن بودن آن به طور متوالی نمایان می شود. چنین اختلالی  کارکرد تمامی قابلیت های سیستماتیک گوشی را مختل می سازد.

عموما با نفوذ مایعات شیمیایی و یا آب خوردگی شاهد پیدایش این حالت در تلفن های همراه خواهید بود. در این صورت اکیدا توصیه می شود که گوشی مورد نظر را خاموش نمایید تا از سرایت خرابی و جرقه ی مدارهای داخلی گوشی جلوگیری شود. نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس انتخاب مناسبی برای رفع مشکلات ویبره ی انواع موبایل های ایسوس در بالاترین سطح کیفی ممکن می باشد.

تعمیر برد موبایل ایسوس

برد یا مادربرد بخش اصلی هر گوشی هوشمند است که بسیاری از مدارها و اجزای داخلی سیستم موبایل بر روی آن قرار می گیرند. این بخش از گوشی عملکرد کلی ساختار تلفن همراه را کنترل می نماید. هر گونه ناکارآمدی و خرابی در برد بر اثر عواملی چون فرسودگی و یا آب خوردگی موجب از کار افتادن کامل گوشی و روشن نشدن آن خواهد شد.

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس با بهره گیری از تکنیک های فنی پیشرفته به یاری دارندگان گوشی های ایسوس شتافته و کارایی بردهای معیوب این سیستم های دیجیتال را در سطح کیفی بی نظیری بازیابی می نمایند.

نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس

نمایندگی رسمی ایسوس، ارائه دهنده ی تخصصی ترین سرویس های مبتنی بر فروش و تعمیر تولیدات متنوع ایسوس می باشد. در این مجموعه کلیه ی خدمات فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم ،پشتیبانی و بازیابی دستگاه های دیجیتال ایسوس مطابق با پارامترهای استاندارد شکل می گیرد.

لازم به ذکر است که فعالیت های تخصصی نمایندگی مجاز ایسوس تمامی دستگاه های کمپانی محبوب ایسوس از جمله موبایل و لپ تاپ های آن را در بر می گیرد. ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی نیز از دیگر ویژگی های بارز این دپارتمان می باشد که تجربه ی استفاده از دستگاهی بی نقص را برای کاربر به ارمغان می آورد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

5 پاسخ

  1. گوشی ایسوس زنشون ۵ من در قسمت پیام قابلیت کپی رمز های پیامکی ارسالی از بانک را ندارد بایستی حفظ یا یادداشت کنم برگردم در قسمت مربوطه وارد کنم در صورتیکه گوشی های دیگر مثل سامسونگ یا الجی این قابلیت را دارد چه کار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید